اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی پرسپولیس و ماشین سازی| ماشین سازان پتوپیچ شدند/ تذکر داور به نیمکت پرسپولیس

قهرمان شنای رقابت‌های پارآسیایی برای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمد.

حاشیه بازی پرسپولیس و ماشین سازی| ماشین سازان پتوپیچ شدند/ تذکر داور به نیمکت پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دقیقه 40 دیدار پرسپولیس و ماشین سازی اعتراض حمید مطهری و یحیی گل محمدی به داور بازی سبب شد علی صفایی به کنار زمین بیاید و در صحبت با افشین پیروانی نیمکت نشینان پرسپولیس را دعوت به آرامش کند.

* پس از از دست رفتن موقعیت گل مسلم مهدی عبدی در اواخر نیمه اول یحیی گل محمدی با صدای بلندی فریاد کشید و از هدر رفتن این فرصت طلایی افسوس خورد.

* شاهین ایزدیار قهرمان شنای پارآسیایی قهرمان ایران و آسیا برای تماشای این بازی با دعوت باشگاه پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمده بود.

* تعدادی از بازیکنان ذخیره تیم ماشین سازی با استفاده از پتو روی سکوها نشسته بودند تا سرمای نسبی هوا برای آنها دردسرساز نشود.

*‌ در دقیقه 47 بازی سید جلال حسینی به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی از ناحیه کمر به کنار زمین آمد و این امر سبب نگرانی سکونشینان پرسپولیس شد، اما کاپیتان سرخ پوشان در ادامه با مداوا به زمین بازگشت.

* در یکی از صحنه‌های مربوط به اوایل نیمه دوم سعید اخباری سرمربی تیم ماشین سازی به دلیل اعلام نشدن خطای هند سعید آقایی به داور معترض شد که صفایی توجهی به این موضوع نشان نداد.

* هر زمان که مهدی اسلامی دروازه بان تیم ماشین سازی با استفاده از پای خود قصد بازی سازی برای هم تیمی‌هایش را داشت در سوی مقابل با فریادهای بلندی سعی می‌کردند روحیه دروازه بان حریف را ضعیف کند. جالب اینجاست اسلامی چندین بار توپ‌هایش را مستقیم به اوت فرستاد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول