اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نوازی: مقابل سپاهان جسورانه بازی کردیم و شانس با ما یار بود/این بازی 6 امتیازی بود

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: امروز شانس با ما یار بود و مقابل سپاهان به پیروزی رسیدیم.

نوازی: مقابل سپاهان جسورانه بازی کردیم و شانس با ما یار بود/این بازی 6 امتیازی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدنوازی در نشست خبری پس از پیروزی شهرخودرو مقابل سپاهان اظهار داشت: به هر دو تیم به خاطر بازی خیلی خوبی که انجام دادند خسته نباشید می‌گویم، به جامعه ورزشی به خصوص پرسپولیسی‌ها به خاطر اینکه مهرداد میناوند را متأسفانه از دست دادیم، تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش شاد باشد و برای اعضای خانواده او آرزوی سلامتی دارم.

نوازی ادامه داد: امروز شانس با ما یاری کرد، توانستیم یک بازی خوب و متفاوت را هم در نیمه اول و هم نیمه دوم ارائه بدهیم، توانستیم به گل برسیم، سپاهان تیم پر مهره‌ای است، ما بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم، باید از بازیکنان تیم‌مان تشکر کنم که جسورانه بازی کردند و توانستیم با 3 گل به پیروزی برسیم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در مورد تأخیر این تیم هنگام ورود به زمین هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم، گفت: علتی نداشت، ماطبق برنامه زمانی آمدیم و تأخیری نداشتیم. شاید شما اشتباه پرسیدید و به خاطر اینکه دروازه‌بان ما در جریان بازی به زمین افتاده بود سئوال کردید، ما تأخیر نداشتیم.

نوازی تصریح کرد: به بچه‌های تیم‌مان خسته‌نباشید می‌گویم، به مردم و هواداران استان خراسان رضوی تبریک می‌گویم، انشاءالله صبر و حوصله داشته باشند، بازی به بازی بهتر می‌شویم، شاید اوایل فصل مشکلاتی به خاطر نقل و انتقالات داشتیم، تیم ما جوان است ولی انگیزه دارد، صبر و حوصله داشته باشید تا نتیجه بگیریم. هفته به هفته بهتر شدیم، در این بازی توانستیم 3 امتیاز شیرین را بگیریم که به نظرم 6 امتیاز بود. با زحمات بچه‌ها توانستیم این بازی را پشت سر بگذاریم، پنج‌شنبه بازی سختی در مشهد داریم، امیدوارم در آن بازی هم مانند این بازی بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول