اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رحیمی: خرج‌های تیم والیبال نشسته مس بیشتر از ذوب آهن است

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن اصفهان گفت: خرج‌های تیم والیبال نشسته مس شهر بابک در لیگ زیادتر از ما بود.

رحیمی: خرج‌های تیم والیبال نشسته مس بیشتر از ذوب آهن است

محمدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیروزی تیمش در مقابل تیم مس شهر بابک کرمان، اظهار داشت: بازی حساس و نزدیکی بین دو تیم ذوب‌آهن و مس بود. دو تیم برای کسب نتیجه دلخواه وارد زمین شدند. تیم مس شهر بابک با حضور هادی رضایی که استاد بنده هم هستند و بازیکن ملی که دارند کیفیت شان بالاست. بچه‌های ما از خود گذشتگی کردند و دل شیر داشتند این گونه بازی کردند. تمامی تاکتیکی که در تمرین انجام داده بودیم، اجرا شد و تمرکزشان را از دست ندادند.

وی افزود: تیم ما جوان است و 6 نفر از تیم جوانان که به رده سنی امید آمده بودند را به تیم بزرگسالان آوردیم. ما آمده بودیم که نشان بدهیم جوان‌ترها می‌توانند جایگزین بزرگ‌ها در والیبال نشسته شوند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه جواب اعتماد باشگاه را با این برد دادیم، عنوان کرد: تیم مان دیر بسته شد و کمتر باشگاهی اعتماد می‌کند که یک تیم جوان را وارد لیگ کند، بر همین اساس از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم. امیدواریم در دو بازی دیگر در لیگ همین طور بازی کنیم و نتیجه بگیریم. 

رحیمی در خصوص رقابت در دو گیم آخر بازی گفت: در گیم چهارم انگیزه و انرژی جوانی به ما کمک کرد و توانستیم از خستگی در لحظات حساس استفاده کنیم و برد را بگیریم. در نهایت مطمئن بودم که اگر بازی به گیم پنجم برسد با انژری نفرات مان به پیروزی خواهیم رسید.

سرمربی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در منابع انسانی داشتیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیروی جوانی ما در لیگ والیبال نشسته جواب داد و از نظر مالی زیاد خرج نکردیم. مس شهر بابک پنج بازیکن ملی دارد و خرج‌های شان جلوتر از ما بود. سقف قرارداد ذوب آهن اصفهان 60 درصد از سقف قراردادهای بازیکنان تیم مس شهر بابک است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول