اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در لامرد

رزمایش الی بیت‌المقدس همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در لامرد برگزار می شود.

برگزاری  رزمایش الی بیت‌المقدس در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سرهنگ سیدمحمود جعفری با گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به تشریح برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا، امسال کلیه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در قالب رزمایش "الی بیت‌المقدس" با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج  برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش بزرگ از ۱۲ بهمن‌ ماه تا ۲۲ بهمن‌ ماه برگزار خواهد شد که از مهم‌ترین برنامه‌های آن دیدار با خانواده معظم شهدا و غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، نذر رهایی زندانیان جرائم غیرعمد، اردوهای جهادی و کمک‌های مؤمنانه، برگزاری تورهای ایست و بازرسی، نذر خون، حفظ و انسجام گردان‌های امنیتی اطلاعاتی، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، فضای سازی محله‌ای توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و اجرای طرح سلامت شهید سلیمانی و توزیع ماسک و مواد بهداشتی است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لامرد با بیان اینکه در رزمایش "الی بیت‌المقدس" همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه محوریت انجام برگزاری رزمایش بر عهده پایگاه‌های مقاومت بسیج است، شناسایی مشکلات مردم در سطح شهر و روستاها توسط پایگاه‌های مقاومت و برپایی میز خدمت با حضور مسؤولان و پاسخگویی به مردم در طول دهه فجر انجام می‌شود تا مشکلات مردم بررسی و برطرف شود.

وی در خصوص اجرای برنامه‌های یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه نیز گفت: با توجه به اینکه امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ ماه برگزار نخواهد شد، رژه خودرویی با حضور ادارات در روز ۲۲ بهمن‌ماه در سطح شهر و بخش‌های لامرد برگزار می‌شود و مراسم نورافشانی نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول