اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

در لیگ‌برتر بسکتبال چه گذشت؟/ از پاداش برای باخت تا گرفتن نفس مهرام توسط جوانان، هاشمی دوباره کوهیان را برد

هفته دهم و یازدهم لیگ برتر بسکتبال روز گذشته با صدرنشینی مدعیان به پایان رسید.

در لیگ‌برتر بسکتبال چه گذشت؟/ از پاداش برای باخت تا گرفتن نفس مهرام توسط جوانان، هاشمی دوباره کوهیان را برد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته دهم و یازدهم لیگ برتر&o=on'>لیگ برتر بسکتبال در حالی شب گذشته به پایان رسید که اتفاق‌های جالبی در این رقم خورد که در زیر آنه&o=on'>نها را مرور می‌کنیم.

*پادا&o=on'>داش برای باخت

دیدار حساس و نزدیک شهرداری گرگان&o=on'>گرگان و آویژه صنعت مشهد&o=on'>مشهد در گروه الف یکی از بازی‌های تماشایی در فصل جاری بود که با برتری گرگانی‌ها به پایان رسید. تیم مشهدی با اینکه فصل را خوب آغاز نکرده بود در این مسابقه نمایش بسیا&o=on'>سیار خوبی داشت و همین موضوع باعث شد تا&o=on'>تا مدیران این تیم برای نخستین بار در لیگ بسکتبال برای باخت هم پاداش در نظر بگیرند.

*جوانان نفس مهرام را گرفتند

تیم ملی بسکتبال جوانان که در این فصل با حمایت کاله در لیگ برتر حضور دارد تاکنون نتایج خوبی را کسب کرده و آخرین مورد آن به دیدار با مهرام باز می‌گردد. شاگردان رضا نوری در این بازی جدال پایاپایی را با ستاره‌های مهرام به نمایش گذاشتند و حتی فرصت پیروزی را هم داشتند، اما در ثانیه‌های آخر و یک اشتباه فردی نتیجه را از دست دادند و با تنها 4 اختلاف، شکست خوردند. آنها با 5 برد در رده چهارم قرار دارند.

*برد دو&o=on'>دوباره هاشمی مقابل کوهیان

بازی شیمیدر و ذوب‌آهن همانند دیدار رفت حساس دنبال شد و نخستین مسابقه‌ای در این فصل بود که به دو وقت اضافه کشیده شد و در نهایت شاگردان مصطفی هاشمی در شیمیدر 92 بر  89 پیروز شدند. شیمیدر بازی رفت را هم برده بود و حالا با این نتیجه جایگاه دومی اش در گروه ب تثبیت شده است.

*رکورد امتیازآوری در فصل جاری شکسته شد

عماد سلمانی بازیکن بی حاشیه بسکتبال کشورمان در دیدار شیمیدر با شهرداری بندرعباس رکورد امتیازآوری در فصل جاری را شکست. او با درخششی که داشت 43 امتیاز را به تنهایی کسب کرد و نشان داد که بی جهت به اردوی تیم ملی دعوت نشده بود. او با این نمایش شانس دارد که در پنجره آخر انتخابی کاپ آسیا نظر مهران شاهین طبع را برای حضور در جع 12 نفر تیم ملی جلب کند.

*جدول رده بندی:

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول