اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مطبوعات اسپانیا| ظهور مثلث رئال در 2021 / «نه» بارسا به خرید مدافع پپ

مطبوعات اسپانیا در خصوص بازی امشب رئال و مثلث خط تهاجمی این تیم، رونالد آرائخو و عدم خرید بازیکنی در پنجره زمستانی توسط بارسلونا خبر داد.

مطبوعات اسپانیا| ظهور مثلث رئال در 2021  / «نه» بارسا به خرید مدافع پپ

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز شنبه 11 بهمن – 30 ژانویه در خصوص مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.

بررسی روزنامه‌های روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

مارکا در جلد امروز خود به جدال امشب رئال و لوانته پرداخت و با تیتر «آخرین سراشیبی ماه ژانویه» به استقبال این بازی رفت.رئال 6 بازیکن اعم از راموس، کارواخال، واسکز، ناچو، فده والورده و رودریگو را در این بازی در اختیار ندارد.

زیدان به علت کرونا در این مسابقه نیز حضور ندارد ولی دیوید بتونی با تلفن همراه و با استفاده از نظرات این سرمربی، امشب رئال را هدایت خواهد کرد.

آ.اس چاپ مادرید با تیتر «مثلث سال 2021» به درخشش اخیر بنزما-آسنسیو و ازارد پرداخت و عملکرد خوب این بازیکنان در مسابقه قبلی رئال را امیدوارکننده خواهند.

در مسابقه امشب به نظر میلیتائو و اودریوزولا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا مصاحبه اختصاصی خود با «رونالد آرائخو» را به تیتر اصلی بدل کرد و از قول این مدافع جوان بارسلونا نوشت: من خودم را تا 10 سال دیگر در این باشگاه می‌بینم.

آرائخو در مصاحبه با موندو مدعی شد که می‌خواهد به مهره اصلی بارسلونا بدل شود و به کومان برای پروژه جدید بسیار امیدوار است.

اسپورت چاپ بارسلونا تیتر «اوضاع به هم ریخته» را به روی جلد برد از عدم خرید مدافع منچسترسیتی توسط باشگاه در پنجره زمستانی نوشت.

این رسانه بارسایی مدعی شد که هر 3 نامزد انتخاباتی ریاست این باشگاه اعلام کردند که تلاشی برای خرید «اریک گارسیا»  انجام نخواهند. اوضاع اقتصادی در باشگاه بارسلونا بسیار وخیم بوده و این باشگاه توان خرید یک بازیکن را در لحظه کنونی ندارد. (گزارشی کامل در خصوص احتمال ورشکستگی بارسلونا را در اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول