اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اقدامی زیبا از مردم یک روستا در سالروز شهادت یک شهید+تصاویر

مردم چم لپو چاروسا به مناسبت شهادت شهید روستای خود از مادر شهید تجلیل کردند.

اقدامی زیبا از مردم یک روستا  در سالروز شهادت یک شهید+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، در اقدامی از سوی مردم و شورا و دهیاری روستای چم لپو چاروسا به مناسبت سالروز شهادت شهید زین الدینی در گلزار شهدا این شهید والامقام حضور پیدا کردند.

مردم و شورا و دهیاری روستا به صورت خودجوش از مادر شهید زین الدینی تقدیر کردند.

این اقدام مردم روستای چم لپو نماد عینی احترامی است که مردم روستاهای به گلزار شهدا و مادران شهید در روستای خود دارند.

مردم روستای چم لپو امروز در میدان روستا تجمع کرده و با در دست داشتن عکس شهید زین الدینی و سر دادن شعارهایی با این شهید والامقام تجدید پیمان کردند.

و سپس با حضور در گلزار شهید مردم و دهیاری روستا از این مادر والامقام تجلیل کردند تا به خانواده شهدا نشان دهند قدردان خانواده معظم شهدا هستند.

اما! موردی که نگرانی مادر شهید زینی الدینی را به همراه داشت گلزار شهیدی است که سالهای سال است مانند همان سالهای ابتدایی تشییع و تدفین شهید است و از فضای گلزار شهید بسیار نگران هستند.

مادر شهید زینی الدینی با بیان اینکه فرزندم را با افتخار تقدیم نظام و رهبری کردم و نسبت به ساماندهی گلزار شهید از مسئولان گلایه دارم گفت: باید در سالهای قبل این گلزار ساماندهی می‌شد اما متاسفانه کم کاری شد و امیدواریم این مشکل و خواسته را برآورده کنند.

تابش دهیار چم لپو در این خصوص گفت: در چندین مورد از بنیاد شهید خواستیم تا گلزار شهید را ساماندهی کنند چرا که در سطح شهرستان کمتر گلزار شهیدی باشد که هنوز ساماندهی نشده و ما امیدواریم که این گلزار شهید روستا ساماندهی شود.

وی افزود: شهیدان حق بزرگی به گردان همه ما و مسئولان دارند و ما از مسئولین بنیاد شهید شهرستان و استان می خواهیم که این گلزار شهید را ساماندهی کنند تا آرزوی مادر شهید را برآورده کنند چرا که از این وضعیت بسیار نگران است.

آوریده از اهالی روستای چم لپو هم در  خصوص این اقدام مردم روستا گفت: اینکه ما بمانیم تا مسئولین بیایند و از خانواده شهدا سرکشی کنند شاید یک کار اشتباه باشد و شهدا رفتند برای امنیت و آرامش همه ما و ما خود را مدیون شهدا می دانیم و در همه حال باید خدمتگذار شهدا و خانواده آنها باشیم و این اقدام ما نماد اصلی از قدردانی از خانواده شهداست.

بسیجی شهید خدادوست زین الدینی فرزند حسنقلی متولد 1344 ساکن روستای چم لپو چاروسا و در تاریخ 10 بهمن 1365 در منطقه عملیاتی کربلای پنج محور شلمچه به شهادت رسید.

گفتنی است، روستای چم لپو از توابع بخش چاروسا در 65کیلومتری شهر دهدشت قرار دارد.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول