اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

خریداینترنتی فرش از کارخانه فرش کاشان

ورود تکنولوژی به زندگی مردم ، در صنعت فرش نیز تاثیر گذاشته و باعث شده مردم از خرید فرش‌های دست بافت به خرید فرش‌های مدرن ماشینی نیز روی بیاورند ، با گسترش بیماری کرونا کارخانه فرش کاشان تصمیم بر این گرفت برای رعایت حال مشتری و خرید با کیفیت ، فروش فرش خود را به صورت اینترنتی گسترش داده و این فروش را برای مشتریان خود با تخفیف ویژه همراه کند .

خریداینترنتی فرش از کارخانه فرش کاشان

تخفیف عیدانه :

سایت فرش کاشان برای مشتریانی که می‌خواهند سال جدید در خانه‌ی خود فرش زیبا، متفاوت ، با کیفیت و با دوام داشته باشند ، می‌توانند از فروش عیدانه " کارخانه فرش کاشان" استفاده کنند و شامل تخفیف شوند  به این صورت یک فرش با کیفیت بی نظیر و همچنین مستقیم از تولید کننده و تضمین شده خریداری کنند

ازدیاد در شهرهای بزرگ باعث شده مردم ساعت‌ها وقت خود را در ترافیک بگذرانند و و بار روانی این مشکل را به دوش بکشند ، اما خرید اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد با صرفه‌جویی در زمان و تلف  نشدن وقت در ترافیک‌های سنگین از یک خرید خوب ، با کیفیت و با قیمتی ویژه در حوزه فرش برخوردار باشید .

 برای اینکه یک فرش خوب برای منزل خود خریداری کنید باید نکاتی را در نظر بگیرید از جمله :

 تخفیف ویژه در فروشگاه کارخانه :

با انتخاب یک فروشگاه معتبر می‌توانید از جدیدترین رنگ‌ها و طرح‌های ، مدرن ، سنتی ، تلفیقی از مدرن و سنتی ، گل برجسته و ... دیدن کنید و برای ست منزل خود انتخابی مناسب داشته باشید . یک فروشگاه مطمئن به شما این اطمینان  را می‌دهد که نخ استفاده شده در فرش با کیفیت بوده و عمری طولانی خواهد داشت.

 ارائه خدمات مناسب به مشتری:

ضمانت مهمترین بخش خرید یک فرش است و " کارخانه فرش کاشان " تمام فرش‌های خود را با ضمانت (گسستگی اجزا و ثبات رنگ پس از شستشو) و همچنین ارسال به تمام نقاط کشور به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 راهنمایی:

نمایشگاه کارخانه فرش کاشان یک گروه پشتیبانی برای مشتری های خود در نظر گرفته که  سوالات آنها در مورد محصولات پاسخ دهند و به مشتریان در انتخاب کالا کمک می‌کند و در طول شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان باشد.

 قیمت گذاری:

"کارخانه فرش کاشان"  الیاف با کیفیت مورد نظر خود را به صورت نقدی می‌خرید این مهم باعث می‌شود بهای تمام شده فرش با قیمت بسیار پایین تری در اختیار مشتری قرار گیرد .

ایجاد یک سیستم پرداخت روان و دقیق: 

"کارخانه فرش کاشان" یک سیستم پرداخت آسان و راحت را فراهم کرده تا مشتریان برای راحتی در خرید مستقیم به درگاه پرداخت انلاین مراجعه کنند و نسبت به پرداخت وجه خود دچار پیچیدگی نشوند .

 ویژگی های فروش اینترنتی       :

* فروشگاه اینترنتی "کارخانه فرش کاشان"  در هر لحظه از شبانه روز آماده پاسخگویی به مشتریان است.

* این فروشگاه محدودیت مکانی ندارد و مشتریان می‌توانند از سرتا سر دنیا برای خرید اینترنتی از "کارخانه فرش کاشان"  اقدام کنند .

*دسترسی آسان به مشاهده تمامی نقشه های  500 شانه ،فرش  700 شانه ،فرش  1000 شانه و فرش 1200 شانه تراکم 3600   و قیمت های بروز فرش

* با ارائه طرح چیدمان مجازی ، این فرصت را در اختیار مشتری قرار می‌دهد که فرش مورد نظر خود را در چیدمان مجازی منزل با انتخاب دلخواه تست کند و بعد اقدام به خرید کنند .

* مشتریان می‌توانند 450 طرح متفاوت را با صرف زمان کمتری در سایت ببینند و فرش مد نظر خود را انتخاب کنند .

* شما می‌توانید در سایت "کارخانه فرش کاشان" از پرفروش‌ترین ها و پر بازدید‌ترین ها دیدن کنید ببینید چه فرش‌هایی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و چه طرح‌هایی به روز تر هستند و بعد خرید خود را انجام دهید .

* شما می‌توانید در قسمت بلاگ ، محصولات معرفی شده در نمایشگاه "کارخانه فرش کاشان" را ببینید .

* شما می‌توانید با عضویت در سایت "کارخانه فرش کاشان" از جدیدترین طرح ها دیدن کنید و بعد اقدام به خرید نمایید  .

* مشتریان می‌‌توانند با  سرچ طرح مورد نظر در سایت ، فرش مورد نظر خود را پیدا کنند و ساعت ها بدون خستگی انواع مدل های آن را در چیدمان مجازی ببینند.

* مشتریان می‌توانند هم زمان با گردش در سایت و دیدن فرش‌های مختلف با کارشناسان به صورت انلاین مشاوره گرفته و سپس بهترین فرش را انتخاب کنند .

* مشتریان می‌توانند عکس تمام فرش ها را در سایت دیده و بعد از انتخاب برای از نزدیک دیدن فرش و خرید حضوری نیز اقدام کنند.

مزیت خرید از کارخانه :

یکی از مزیت‌های خرید از کارخانه حذف واسطه ها است ؛ سالهاست کارخانه فرش کاشان در زمینه ارائه بهترین و با کیفیت ترین فرش‌ها به مشتریان خود می‌کوشد و تلاش می‌کند با حذف واسطه فرش‌های خود را با قیمتی بسیار مناسب‌تر  بدست میشتریان گرامی برساند .

تخفیف در خرید:

"کارخانه فرش کاشان" برای مشتریانی که مستقیم ار کارخانه خرید کنند تخفیفی ویژه در نظر گرفته و این تخفیف با خرید حضوری حدود  20% الی 30% تفاوت دارد . به این معنا که با خرید مستقیم و غیر حضوری از      "کارخانه فرش کاشان" می‌توانید حدود 20 الی 30 درصد در خرید فرش نسبت  به  حضوری تخفیف بگیرید .برای مثال قیمت فرش 1500 شانه تراکم 4500 در کارخانه با تفاوت قیمت تخته ای 1میلیون عرضه میشود

انواع سفارش :

"کارخانه فرش کاشان" بافت سفارشی نیز می‌پذیرد ، همچنین شما می‌توانید بافت فرش با سایز غیر متغارف را برای منزل خود سفارش دهید و حدودا در 6 روز کاری درب منزل خود تحویل بگیرید .

خرید به صورت حضوری و غیر حضوری :

"کارخانه فرش کاشان" هم در تهران و هم در کاشان دارای نمایشگاه است، که قبل ورود به بازار، به صورت عمده اول فرش ‌های خود را در نمایشگاه به نمایش می‌گذارد و مشتریان می‌توانند برای خرید فرش مورد نظر خود هم در تهران و هم در کاشان به صورت حضوری اقدام به خرید کنند ، همچنین می‌توانند با ورود به سایت فرش کاشان به نشانی carpet-kashan.ir بصورت انلاین فرش‌مورد نظر خود را انتخاب کنید و اقدام به خرید نمایند. .

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول