اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وضعیت کرونایی استان تهران باید یکسان دیده شود

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا تهران گفت: باتوجه به اینکه کلانشهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در هم تنیده و ادغام هستند، طی دو مرتبه نامه‌نگاری، درخواست همگن شدن شرایط استان تهران در خصوص بیماری کرونا را به استاندار ارائه دادیم.

وضعیت کرونایی استان تهران باید یکسان دیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا استان تهران ظهر امروز در نشست مشترک ستاد طرح سردار شهید سلیمانی در محل ناحیه مقاومت بسیج ملارد اظهار کرد: بالاترین تعهد سیاسی در شهرستان ملارد در مبارزه با کرونا شکل گرفت و نکته دوم هوشیاری، غفلت‌زذایی و توجه به سرعت عمل در مقابله با این ویروس بود.

وی گفت: موضوع آموزش همگانی تاکتیک مهمی است که نباید کمرنگ شود و موفقیت امروز ملارد در حوزه کاهش آمار فوتی و مبتلا در شرایطی است که ملارد فاقد بیمارستان و مرکز درمانی تخصصی است.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا استان تهران بیان کرد: نکته مهمی که ما هم موافق آن هستیم آتش به اختیار بودن مدیران محلی در مبارزه با کرونا است و مدیر مربوطه تصمیمی را بر اساس شرایط و مختصات منطقه خود اتخاذ می‌کند.

زالی با اشاره پیوستگی استان تهران گفت: کلانشهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در هم تنیده و ادغام هستند و طی دو مرتبه نامه‌نگاری با استاندار تهران درخواست همگن شدن شرایط استان تهران در خصوص بیماری کرونا ارائه شده است.

وی ادامه داد: این که به طور مثال ملارد را در وضعیت زرد و رباط کریم را نارنجی اعلام کنیم، به دلیل ارتباط تنگاتنگ بین شهرستان‌ها امکان ندارد و شاید نیاز به کمک و پیگیری فرمانداران شهرستان‌های استان تهران نیز باشد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران تصریح کرد: در کنار تمام تلخی‌ها یک برنامه منسجم شکل گرفت و طرح شهید سلیمانی طرحی اجتماعی بود که با مشارکت مردم توفیقات خوبی حاصل شد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول