اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پرداخت بیش از 99 میلیارد ریال تسهیلات در قالب کشاورز کارت در چهارمحال و بختیاری

مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال وبختیاری گفت: از آذر ماه ۹۹ تاکنون بیش از 99 میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال تسهیلات در قالب کارت خرید نهاده‌های کشاورزی پرداخت کرده است.

پرداخت بیش از 99 میلیارد ریال تسهیلات در قالب کشاورز کارت در چهارمحال و بختیاری

هوشنگ طاهری میرقائد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اعطای بیش از 99 میلیارد ریال تسهیلات خرید نهاده‌های کشاورزی، گفت: تا پایان دی ماه جاری بالغ بر یک هزار و 200 نفر از کشاورزان استان جهت استفاده از این تسهیلات برای انجام کشت‌های پاییزه شامل گندم،کلزا، جو  و... به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند.

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از بین تمام کشاورزانی که به شعب بانک معرفی شده بودند برای یک هزار و 26 نفر کارت خرید نهاده‌های کشاورزی صادر و تا پایان دی ماه ۷۲۵ فقره تسهیلات به مبلغ 99 میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال پرداخت شده است و این روند کماکان در همه  شعب استان ادامه دارد.

وی در خصوص نحوه استفاده از کشاورز کارت و تسهیلات پرداخت شده در قالب این کارت گفت: کشاورزان استان می‌توانند با استفاده از 100 دستگاه کارت‌خوان بانک کشاورزی نصب شده در فروشگاه‌های معتبر فروشنده نهاده‌های کشاورزی، کارگزار سازمان خدمات حمایتی کشاورزی در سراسر استان، از مبلغ تسهیلات پرداخت شده موجود در کشاورز کارت، برای خرید نهاده‌های کشاورزی استفاده نمایند.

طاهری در پایان مدعی شد: بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در جذب اعتبار  و پرداخت این تسهیلات در رده استان‌های برتر کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول