اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

لیگ برتر والیبال بانوان| شعبانیان: امیدوارم در لیگ تحول ایجاد شود

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: امیدوارم با حضور نایب‌رئیس جدید تحولی در لیگ ایجاد شود و ما شاهد حضور بیشتر تیم‌ها باشیم.

لیگ برتر والیبال بانوان| شعبانیان: امیدوارم در لیگ تحول ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس، میترا شعبانیان بعد از شکست مقابل سایپا و کسب عنوان سومی لیگ برتر والیبال بانوان، عنوان کرد: با توجه به اینکه نتیجه این بازی تاثیری در سکو نداشت بچه‌های ما انگیزه نداشتند. امتیاز آورترین بازیکن ما مصدومیت داشت و من اجازه ندادم بیشتر از یک گیم مقابل ذوب‌آهن بازی کند، بازی امروز هم تاثیری نداشت به همین دلیل امروز بازی جذابی نبود.

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: هر تیمی بیشتر هزینه کند تعداد بیشتری بازیکن جذب می‌کند. بازیکن هم حق دارد به جایی که پول بیشتر می‌دهند، برود. نسبت به لیگ بسکتبال و فوتبال، والیبال از نظر قراردادی پایین‌تر است. به تیم سایپا تبریک می‌گویم، امیدوارم لیگ والیبال به گونه‌ای باشد که مانند بسکتبال تعداد بیشتری در لیگ شرکت کنند.

شعبانیان ادامه داد: اگر می‌شد روال به گونه‌ای می‌شد که تیم‌های بیشتری در لیگ شرکت کنند، بازیکنان خوب در باشگاه‌ها پخش شوند در کنار آن از بازیکن خارجی هم استفاده کنیم، هم کیفیت بازی‌ها بالاتر می‌رود و هم مربیان بیشتری در لیگ تجربه کسب می‌کنند در این صورت به تیم ملی هم کمک می‌شود.

وی همچنین با اشاره به رشد استعدادها، گفت: امیدوارم با حضور محمدیان تحولی در لیگ ایجاد شود، اگر مسابقات لیگ در رده های مختلف به صورت طولانی برگزار شود به تیم ملی کمک می‌شود. باید در رشد استعدادها و تیم‌های پایه بیشتر فعالیت کنیم.

سرمربی پیکان در خصوص نایب‌قهرمانی ذوب‌آهن، عنوان کرد: جا دارد عنوان نایب‌قهرمانی ذوب‌آهن را تبریک بگویم. آنها تیم خوب و هماهنگی هستند اما نسبت به ما نیمکت قوی‌تری دارند. وقتی یک بازیکن اصلی آسیب می‌بیند، نیمکت باید به داد برسد. ما امروز از هر ۲ پاسور استفاده کردیم چون قطر پاس ما آسیب داشت.

شعبانیان همچنین درباره برگزاری لیگ، خاطرنشان کرد: کیفیت بازی‌ها به خاطر کرونا خوب بود. سالن مسابقه استانداردهای بالایی داشت به خصوص ویدئو چک. بدون بیماری با کمک فدراسیون مسابقات به خوبی برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول