اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رشد ۲۰ درصدی استفاده از شبکه شاد در استان

مدیر کل اموزش و پرورش فارس با اشاره به رشد ۲۰ درصدی استفاده از شبکه شاد گفت: انتظار می رود ادارات مناطق، بازدید و سرکشی از مدارس را با همان فرم‌های تهیه شده توسط وزارت ادامه دهند.

رشد ۲۰ درصدی استفاده از شبکه شاد در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد اسماعیلی امروز در هشتمین نشست بر خط و ویژه با روسا و شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان اظهار داشت: خوشبختانه ما توانستیم دانش آموزانی که فاقد گوشی، تبلت، تلویزیون و سایر وسایل ارتباطی بودند را احصا و شناسایی کنیم و با تدابیر و برنامه ریزی های لازم در خصوص آموزش انها گام برداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: در بسیاری از مناطق بین تعداد دانش آموزانی که در سامانه شاد احراز هویت شده اند و تعداد دانش آموزانی که از این سامانه استفاده می کنند تفاوت چشمگیری وجود دارد که لازم است روسای ادارات و اعضای شورای معاونین مناطق نسبت به کاهش این فاصله اقدام جدی داشته باشند.

اسماعیلی با بیان اینکه در امر آموزش مجاز به استفاده از پیام رسان های خارجی نیستیم گفت: شاد دارای مشکلاتی بود که بسیاری از آنها برطرف شده و مشکلات موجود نیز به زودی مرتفع خواهد شد.

وی افزود: تقریبا در تمامی مناطق ما روسا اشراف کامل به وضعیت و نوع اموزش یک به یک دانش آموزان دارند و باتوجه به اینکه مصوبات شورای مدرسه با امضای نماینده انجمن اولیا بار و مسئولیت حقوقی دارد و تاکید ویژه ای بر آن شده لازم است نسبت به بررسی موارد فوق در بازدید ها از مدارس اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

اسماعیلی افزود: روز یکشنبه همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس فارس نواخته خواهد شد و ما باید شور و نشاط را به دور از رقابتهای سیاسی به مردم هدیه کنیم تا مردم نا امید نشوند.

وی بیان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای افتتاح پروژه ها و رونمایی از دستاوردهای دولت جمهوری اسلامی ایران برای مردم است که انتظار است روسای آموزش و پرورش استان برنامه ریزی هدفمندی در این خصوص داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: ثبت مدارس ماندگار در فارس را به جد دنبال می کنیم و در دنیا یک نگاه ویژه به این مدارس وجود دارد و به عنوان یک برند فرهنگی  موجب تقویت شهر و استان و کشور تلقی می شود.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول