اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ادای احترام هیأت کوهنوردی دنا به مقام شامخ شهدای سی‌سخت+تصاویر و فیلم

هیأت کوهنوردی شهرستان دنا با همکاری اداره ورزش وجوانان دنا به مناسبت دهه فجربا حضور در گلزار شهدای سی سخت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

ادای احترام هیأت کوهنوردی دنا  به مقام شامخ شهدای سی‌سخت+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، هیأت کوهنوردی شهرستان دنا به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با شهدای ۸ سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و با عطر افشانی گلزار مطهر شهدا به مقام شامخ آن شهیدان والا مقام ادای احترام کردند.

 رضایی رئیس هیأت کوهنوردی شهرستان دنا گفت:ورزش کوهنوردی، برای صعود به قله به صورت اختصاصی انجام می‌گیرد،همان طوری که تمام افراد یک جامعه نمی‌تواند مانند کوهنوردان حرفه ای قصد فتح قله را داشته باشند مگر اینکه آموزش‌های لازم را دیده باشند پس شهدایی که رفتند واز جان ومال خود گذشتند به طور یقین با تخصص ترین و  ویژه ترین افراد بودند که با قاطعیت کامل و ایمانی بسیار بالا برای فتح و پیروزی به میدان های نبرد حق علیه باطل رفتند وشجاعانه جان خود را برای وطن فدا کردند پس بنابراین الان وظیفه ما ورزشکاران ادامه دهنده راه آن بزرگواران است که امروز اینجا گرد هم جمع شدیم تا با عطر افشانی وادای احترام به مقام شامخ شهیدان شهر سی سخت نشان دهیم که شهیدان از جایگاه بسیار بالایی در هر دو دنیا برخوردار هستند.

به گزارش فارس،در این آیین هیأت کوهنوردی شهرستان دنا با همکاری اداره ورزش و جوانان دنا نسبت به عطر افشانی گلزار شهدای شهر سی سخت اقدام نمودند که در این مراسم  تعدادی از کوهنوردان شهرستان و استان همکاری داشتند.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول