اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  مسئولیت های اجتماعی

ساخت ۲۱ هزار واحد مسکونی برای محرومان در بزرگترین پروژه محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان

معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: در بزرگترین پروژه محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان ۲۱هزار واحد مسکونی برای محرومان احداث می‌شود.

ساخت ۲۱ هزار واحد مسکونی برای محرومان در بزرگترین پروژه محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محسن منصوری معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مراسم بزرگترین پروژه محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان با اشاره به نقش و تلاش‌های بنیاد مستضعفان در حوزه محرومیت‌زدایی اظهار داشت: ۱۲ منطقه هدف آبادانی به حدود ۲۸ منطقه در ۱۸ استان افزایش یافته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ در ۳۱ استان مناطق هدف آبادانی خواهیم داشت که مطالعات این کار به خوبی صورت گرفته است، در همه استان‌ها اقدامات از طریق گروه‌های انقلابی پیگیری می‌شود که خروجی این کار افزایش سرمایه اجتماعی بنیاد مستضعفان است.

منصوری با بیان اینکه بزرگترین سهم این پروژه ۳۰۰۰ میلیارد تومانی به حوزه ساخت مسکن تخصیص یافته است گفت: ۱۰۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مسکن محرومان، ۵۵۱ میلیارد تومان برای حوزه بهداشت و ۲۷۸ میلیارد تومان برای حوزه فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این طرح ۲۱ هزار واحد مسکونی ساخته خواهد شد، ۱۸۷۶ کلاس درس، در قالب ۵۳۸ مدرسه ساخته می‌شود.

وی گفت: در این پروژه ۵۴۸ کیلومتر راه روستایی احداث می‌شود و خدمات آب رسانی به ۳۳۰ روستا نیز انجام خواهد شد، همچنین ۱۸۴ زمین ورزشی نیز احداث خواهد شد.

منصوری گفت: بنیاد مستضعفان بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه کرونا هزینه کرده است همچنین در این پروژه ۳۰۰۰ میلیاردتومانی ۵۵۰۰ میلیارد تومان اجرایی شده است و مابقی نیز کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول