اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آزادی 14 زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال‌ و بختیاری از آزادی 14 زندانی جرائم غیر عمد با تامین هزینه 14 میلیارد 492 میلیون تومان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سازمان زندان‌ها خبر داد.

آزادی 14 زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری

حمیدرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی ماه‌های گذشته ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از محرومان و مستضعفان اقدام به عقد قرارداد با ستاد دیه استان و سازمان زندان‌ها کرد که مقرر شد تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد با میزان بدهی زیر 100 میلیون تومان آزاد شوند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال‌ و بختیاری ادامه داد: امروز زمینه آزادی تعداد 14 زندانی با تامین هزینه 14 میلیارد 492 میلیون تومان که مبلغ 10 میلیارد و 892 میلیون تومان آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام و 3 میلیارد و 385 میلیون با همت واحدهای مددکاری تحت عنوان گذشت مال تامین شده بود فراهم شد.

 وی اضافه کرد: سازمان زندان‌های چهارمحال و بختیاری نیز طرحی راه‌اندازی کرده‌ که هشتم هر ماه 8 زندانی جرائم غیرعمد به نیت امام هشتم آزاد شوند.

حیدری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا 30 دی‌ماه تعداد 104 زندانی جرائم غیرعمد با تامین بدهی 17 میلیارد و 83 میلیون تومانی آزاد شده‌اند که 8 میلیارد آن رضایت و گذشت شاکیان بوده و مابقی آن توسط کمک‌های مردمی به ستاد دیه و اعطای تسهیلات تامین شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز تعداد ۲۲۴ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که میزان بدهی آنها در حدود 71 میلیارد تومان است.  

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول