اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

کتاب‌های جدید سوره مهر در نمایشگاه مجازی کتاب، خوش‌اقبال‌ترند

معمولا وقتی از پرفروش‌های سوره مهر سخن به میان می‌آمد اولین آثاری که فهرست می‌شدند غول‌های سنتی فروش بودند اما در نمایشگاه مجازی کتاب تهران معادله عوض شده و آثار جدیدتر سوره مهر از رقبای سنتی پیش افتاده‌اند.

کتاب‌های جدید سوره مهر در نمایشگاه مجازی کتاب، خوش‌اقبال‌ترند

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات فارس، از اولین روزی که نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران آغاز به کار کرد، کتاب‌هایی در سبد خرید مخاطبان آثار سوره مهر قرار گرفت که حکایت از شروع فصلی جدید از دایره مخاطبان سوره مهر داشت.

آثاری که اگرچه به تازگی منتشر شده‌اند، اما استقبالی که از آنها در این نمایشگاه شده دور از انتظار بوده است. چرا که معمولا آثار جدیدی که منتشر می‌شوند نیاز به زمان دارند تا مخاطب آنها را بشناسد و مورد استقبال واقع شوند.

در حال حاضر رمان «ارتداد» نوشته وحید یامین پور در صدر خریدهای مخاطبان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران قرار گرفته و این رمان خواندنی به تنهایی و با اختلاف در صدر پرفروش‌های سوره مهر قرار دارد. رتبه‌ای که در ادوار گذشته معمولا به غول‌های سنتی فروش سوره مهر همچون «دا»، «دختر شینا»، کتاب‌های شعر فاضل نظری، «خاطرات سفیر» و ... تعلق داشت. 

همچنین است حکایت کتاب‌های «مهاجر سرزمین آفتاب»، «پوتین قرمزها»، «حاج جلال»، «هزار جان گرامی»، «اثریا»، «صباح»، «رژیسور»، «از کشمیر تا کاراکاس»، «زن آقا»، «یک محسن عزیز»، «ارادتمند؛ هیچ»، «رد انگشتان اصلی»، مجموعه «تاریخ استعمار»، «مناجات» که استقبال فراتر از انتظاری از آنها شده و این آثار شانه به شانه پرفروش‌های سنتی دیگر سوره مهر از جمله «فرمانده من»، «پایی که جا ماند»، «بابانظر»، «آبنبات هل‌دار»، «آبنبات دارچینی»، «وقتی مهتاب گم شد»، «رفاقت به سبک تانک»، «نورالدین پسر ایران»، «آن بیست و سه نفر»، «لشکر خوبان»، «فرنگیس»، «گلستان یازدهم» و ... حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول