اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

چمنیان: آلومینیوم با بردن پرسپولیس زنگ خطر را به صدا درآورد/ استراتژی تراکتور صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان است

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: آلومینیوم با برتری مقابل تراکتور زنگ خطر را برای تمام تیم‌های لیگ به صدا درآورد.

چمنیان: آلومینیوم با بردن پرسپولیس زنگ خطر را به صدا درآورد/ استراتژی تراکتور صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عباس چمنیان درباره شرایط تیم تراکتور در اردوی تهران و قبل از بازی با آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت:‌ در این اردو که به دلیل سرمای هوای تبریز در تهران برگزار می‌شود، تمرینات خوب و با کیفیتی انجام دادیم. پس از برد خوبی که مقابل گل‌گهر به دست آوردیم بچه‌ها انگیزه خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

وی افزود:دیدار خیلی سختی مقابل آلومینیوم اراک پیش رو داریم زیرا این تیم در آخرین مسابقه‌اش توانست پرسپولیس را شکست بدهد. ‌پیروزی اخیر آلومینیوم برای تمام تیم‌ها زنگ خطر است و باید با تمام قوا در این مسابقه شرکت کنیم. خوشبختانه با برنامه‌هایی که در نظر گرفته‌ایم امیدواریم در این مسابقه خانگی از دست پر خارج شویم و بتوانیم روند بالانشینی در جدول را حفظ کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی با شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و برنده دیدار الوحده عربستان و نیروی هوایی عراق توضیح داد: اصولاً حضور در لیگ قهرمانان آسیا کار بسیار سختی است و تمام تیم‌ها باکیفیت و خوب برای این رقابت‌ها تجهیز می‌شوند. قرعه دشواری را پیش رو داریم.

چمنیان افزود:  پاختاکور نیازی به معرفی ندارد زیرا سال‌هاست که این تیم و البته فوتبال ازبکستان مقابل تیم‌های ایرانی خوب ظاهر می‌شوند.کلاس فوتبال ازبکستان متأثر از شرق اروپا است و استحکام زیادی دارد پاختاکور تیم منسجم، باسابقه و خوبی است که یکی از حریفان سخت ما در لیگ قهرمانان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به همگروهی با تیم شارجه امارات عنوان کرد: این تیم در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی در بین کشورهای حوزه خلیج‌فارس داشته و با استفاده از بازیکنان خارجی با کیفیت و مربیان خارجی و از همه مهمتر ساختار منسجم و منضبط موفقیت‌های زیادی داشته است.

مربی تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: اطمینان دارم در تقابل با هریک از تیم‌های الوحده عربستان و نیروی هوایی عراق هم که با صعود از مرحله پلی‌آف در گروه ما قرار می‌گیرند، کار سختی داریم. سبک فوتبال عراق خیلی شبیه ایران است و البته فیزیکی‌تر هستند. عربستان هم جزو کشورهای خوب در فوتبال آسیا است. گروه سختی داریم و هیچ تیمی آسان نیست.

چمنیان خاطرنشان کرد: مسلم است باید به سختی و به خوبی برای مسابقات آماده شویم. خوشبختانه کادر مدیریتی و مالک باشگاه سخت در تلاش هستند از همین حالا مقدمات آماده‌سازی تیم برای لیگ قهرمانان انجام شود. قرار است در یکی دو روز آتی جلساتی برگزار شود که یکی از سرفصل‌های آنها برنامه آماده‌سازی تیم برای حضور در رقابت‌های آسیایی است. هر چند فرصت زیادی نمانده اما تا شروع لیگ قهرمانان می‌توان کارهای خوبی انجام داد.

وی تصریح کرد: باید تراکتور را به شکلی آماده کنیم که ضمن قدرتمند کار کردن در لیگ برتر در آسیا هم شرایط خوبی داشته باشد. حدود 80 روز تا لیگ قهرمانان باقی مانده و امیدوارم با آمادگی بیشتر به عنوان نماینده ایران پرقدرت و باکیفیت ظاهر شویم. استراتژی تراکتور و سطح هوادارانی بی‌شماری که نه تنها در ایران بلکه در کل جهان  داریم صعود به مرحله بعدی است و باید برای این راه تلاش بکنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور توضیح داد: باید تیم را به خوبی تجهیز کنیم. بخشی از این موضوع مربوط به حوزه فنی است که خوشبختانه با تدابیر مسعود شجاعی و کادر فنی این موضوع در حال انجام است. درحوزه مدیریت هم مسؤولان و مالک باشگاه دغدغه زیادی دارند اگر این دو اتفاق خوب دست به دست هم بدهند به عنوان یک مدعی دست کم در مرحله گروهی موفق ظاهر خواهیم شد و به مرحله بعدی می‌رویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول