اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

محور اصلی برنامه‌های دهه‌فجر امیدآفرینی باشد/ راهپیمایی 22 بهمن بصورت رژه خودرویی و موتوری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بناب با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر تأکید کرد: محور اصلی برنامه های دهه فجر امیدآفرینی باشد.

محور اصلی برنامه‌های دهه‌فجر امیدآفرینی باشد/ راهپیمایی 22 بهمن بصورت رژه خودرویی و موتوری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید بالغ در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های دهه فجر اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر باید طوری برنامه‌ریزی شود که محور اصلی آنها امیدآفرینی باشد.

وی همچنین با تأکید بر بگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر افزود: با توجه به شرایط کرونایی قطعاً برنامه‌های دهه فجر امسال متفاوت از سال‌های قبل برگزار خواهد شد ولی سعی خواهد شد ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های دهه فجر با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بناب سپس با اشاره به معضلات اجتماعی وجود کانال‌های روباز خطرآفرین در سطح شهر و روستاها از شهرداری و دهیاران خواست ضمن شناسایی نسبت به رفع نواقصات آن اهتمام جدی داشته باشند.

بالغ اضافه کرد: هیچ گونه کوتاهی در این خصوص پذیرفته نیست.

وی در ادامه سخنان خود بر همکاری تنگاتنگ تمام ادارات شهرستان با سپاه ناحیه بناب و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه‌فجر تأکید کرد.

 

راهپیمایی 22 بهمن در بناب بصورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد

یحیی حیدری مسئول ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب نیز در این نشست با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بخاطر شرایط حاکم کرونایی متفاوت تر از سال های قبل برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت مردمی‌تر شدن برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: امیدواریم شهرداری، دهیاری‌ها و اصناف با فضاسازی مناسب چهره شهر را تغییر دهند تا وقتی کسی این فضا را مشاهده می‌کند، گویای دستاوردهای انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته باشد.

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال بصورت خودرویی و موتوری خواهد بود و مسیر همان مسیر راهپیمایی‌های قبل خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب سپس با اشاره به نامگذاری 20 بهمن ماه به نام روز بناب که در این روز بیشترین تعداد شهدای این شهرستان در عملیات والفجر8 تقدیم انقلاب شده است، یادواره بزرگ شهدای شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلای اعظم این شهرستان برگزار خواهد شد.

حیدری در ادامه از مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر شهرستان بناب خواست نسبت به تشکیل جلسه و ارائه برنامه‌های خود به ستاد دهه فجر شهرستان اقدام کنند.

انتهای پیام/60001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول