اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

آیا می¬شود گل و گیاه را هم اینترنتی خرید؟

گلخانه ملک با سال ها تجربه و تخصص در زمینه فروش اینترنتی گل و گیاه در سطح کشور نقش بسزایی در تسهیل پروسه ی خرید آنلاین گل داشته است. گلخانه ملک با به کارگیری دانش روز، خرید اینترنتی گیاه را لذت بخش کرده است.

آیا می¬شود گل و گیاه را هم اینترنتی خرید؟

امروزه تعداد فروشگاه های آنلاین گل و گیاه افزایش چشمگیری داشته اما فروشگاهی که بتواند کیفیت، قیمت ایده آل و خدمات مناسب را با هم ادغام کند، به سختی پیدا می شود!

گلخانه ملک با کمک تیمی از برترین کارشناسان و متخصصان کشاورزی و گیاه شناسی به پرورش اصولی گیاهان متنوع پرداخته تا بتواند با کاهش هزینه ها، نرخ محصولات را به حداقل برساند. در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب، وب سایت گلخانه ملک برای خرید اینترنتی گیاه به طور مرتب بروزرسانی می شود تا پروسه خرید آنلاین گل را به تجربه و لذتی فراموش نشدنی تبدیل کند.

تفاوت را احساس کنید!

گلخانه ملک به یکی از اصلی ترین انتخاب های مشتریان خرید آنلاین گل تبدیل شده و بخش اعظمی از فروش اینترنتی گل و گیاه را به خود اختصاص داده است. شاید این سوال به ذهن شما خطور کند که چرا گلخانه ملک در میان تعداد بسیار بالای فروشگاه های آنلاین گل و گیاه و رقابت سنگین میان آن ها توانسته جایگاه برتر خود را حفظ نماید؟

 

کیفیت متمایز!

تیمی مجرب و متعهد از کشاورزان و گیاه شناسان نخبه را گرد هم آوردیم تا کاشت و پرورش گیاهان به بهترین نحو و بالاترین کیفیت صورت گیرد تا جایی که می توانیم با اطمینان گلخانه ملک را به عنوان برترین از حیث کیفیت معرفی کنیم.

دانش و اطلاعات کارشناسان از یک سو، تجربه و مهارت از سوی دیگر موجب شده که گلخانه ملک کیفیت تمامی محصولات خود را ضمانت کند.

محصولات متنوع!

در گلخانه ملک طیف وسیعی از گل و گیاهان آپارتمانی به فروش می رسند. زمانی لذت بخش است که انواع بی شماری از گیاهان برای انتخاب نمایش داده شوند. هرگونه محدودیتی در تنوع، از لذت به شدت می کاهد!

علاوه بر تنوع بالای گل و گیاهان آپارتمانی، سایر محصولات جانبی نظیر انواع خاک، گلدان و کود نیز به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رسد.

سادگی خرید!

پروسه با طراحی وب سایت کاربردی و جامع گلخانه ملک بسیار ساده شده است. ثبت نام در سایت تنها چند ثانیه به طول می انجامد. طیف وسیع محصولات اعم از گیاهان آپارتمانی، خاک، کود، گلدان و غیره به سادگی قابل دسترسی و ارزیابی هستند.

محصولات به درستی طبقه بندی و دسته بندی شده اند تا انتخاب برای مشتری راحت تر شود. پس از انتخاب محصول و قرار دادن آن در سبد خرید، باقی مراحل و ثبت نهایی سفارش نیز بسیار ساده و تنها با چند کلیک امکان پذیر است.

فروش اینترنتی گل و گیاه ساده تر از این نمی شود!

قیمت رقابتی!

کارشناسان گلخانه ملک با استفاده از علم و فناوری روز، هزینه های جاری در مراحل کاشت، پرورش و نگهداری گل و گیاهان را به حداقل کاهش داده و توانسته اند را با نازل ترین قیمت ها به انجام رسانند.

پاسخگویی 24 ساعته!

کارشناسان گلخانه ملک آماده اند تا در هر ساعتی از شبانه روز به مشتریان عزیز در زمینه های مختلف مشاوره دهند:

انتخاب صحیح گل و گیاه با توجه به محیط نگهداری و شرایط آب و هوایی
مشاوره در زمینه چگونگی خرید اینترنتی گیاه و نحوه سفارش دهی آنلاین
اطلاع رسانی در زمینه نحوه ی نگهداری از گیاهان آپارتمانی (خاک، کوددهی، نور˛ رطوبت، آبیاری و غیره)
رفع ابهام و پاسخگویی هرگونه سوال پس از خرید آنلاین گل و در مورد نگهداری آن

فروش حضوری

گلخانه ملک تنها یک فروشگاه آنلاین گل و گیاه نیست بلکه در کنار فروش اینترنتی گل و گیاه، محصولات خود را در فروشگاه های حضوری نیز عرضه می کند تا افرادی که علاقه مند به خرید حضوری هستند هم بتوانند از امکانات و قابلیت های گلخانه ملک بهره ببرند.

اطلاعات جامع وب سایت گلخانه ملک

وب سایت گلخانه ملک علاوه بر و خریداری محصولات، اطلاعات جامع و کاملی نیز در مورد انواع گیاهان در اختیار مخاطب قرار می دهد:

معرفی گیاه
مشخصات کلی
انواع
شیوه ی نگهداری
بیماری ها

پرسش و پاسخ هوشمند!

همانگونه که گفته شد وب سایت گلخانه ملک فقط به مشغول نیست بلکه با راه اندازی نخستین سامانه هوشمند پرسش و پاسخ در زمینه بیماری های گیاهان به شما کمک می کند تا اطلاعات مدنظر خود را سریع تر بیابید!

بانک جامع گونه های گیاهی!

یکی دیگر از فعالیت های شایسته و در خور ستایش گلخانه ملک در کنار ، تاسیس بزرگترین و جامع ترین بانک اطلاعاتی گونه های گیاهی ایران است. این سیستم به مخاطب اجازه می دهد که با ارسال تصاویر گیاهان، نام، مشخصات و اطلاعات کامل مربوط به آن ها را فورا دریافت کند!

 

ما به هرآنچه که دغدغه شماست اندیشیده ایم!

سال ها تجربه و تخصص در زمینه فروش حضوری و فروش اینترنتی گل و گیاه، گلخانه ملک را از رقبا متمایز کرده است. ما هر روز بازار را آنالیز میکنیم و با شناسایی نیازهای جدید مخاطبان، تمام تلاش خود را میکنیم تا برترین ها را برای مشتریان رقم بزنیم.

با افتخار لذت خرید آنلاین گل را به همه ی شما طرفداران گل و گیاه تقدیم می کنیم!

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول