اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ایده برتر از گروه مشاوران ایده‌های برتر

مدیر گروه مشاوران ایده‌های برتر گفت: با بیمه عمر بیمه ما – نمایندگی رستمی، از تخفیفات 4 تا 70 درصد جشنواره باشگاه خدمات مشتریان لبخند ما استفاده کنید.

ایده برتر از گروه مشاوران ایده‌های برتر

اصغری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ایده‌های برتر در سال 93 از استان گیلان در کارهای تبلیغاتی فعالیت خود را آغاز کرد و بعدها وارد صنعت بیمه شده و به صورت آزمایشی در چند شهر با شرکت‌های بیمه همکاری مشترک داشته و این موضوع را به صورت پایلوت نشان داد که سطح فرهنگ‌سازی بیمه‌های عمر به چه شکلی است.

وی افزود: امروزه شرکت‌های بیمه زیادی جذب نیرو می‌کنند و در زمینه­ فروش بیمه نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری فعالیت دارند، اما در بحث فروش بیمه‌های عمر، بیمه ما ـ نمایندگی رستمی با همراهی شرکت ایده‌های برتر رتبه اول کشور را کسب کرد. از دلایل این موفقیت لازم است ذکر کنم حتی فرهنگ‌سازی که وقتی اسمش را می‌آوریم مستلزم تبلیغات، اطلاعات زیاد، بازاریابی اصولی، داشتن نیروهای متخصص دربستری است که می‌خواهیم فعالیت کنیم و با در نظر گرفتن این فاکتورها به مقام نخست کشوری دست یافتیم.

اصغری با اشاره به اینکه گروه مشاوران ایده‌های برتر شرکت ثبت شده‌ای نیست، گفت: گروه مشاوران ایده‌های برتر متشکل از تیم‌های آی تی، تبلیغاتی، بازاریابی می‌باشد که سعی می‌کند نوع ارتباطات، فرهنگ‌سازی، نحوه تدریس در بازاریابی و فروش را ارتقا دهد. سال گذشته زمانی که در تبریز شروع کردیم قرار بود 300 نفر جذب نیرو شود که متاسفانه به دلیل شرایط کرونا و تعطیلی جایگاه‌ها میسر نشد. اما امسال شرایط به گونه‌ای شد فعالیت خود را از یک دفتر به 4 دفتر گسترش دادیم و با زیرمجموعه‌های قوی در بخش آی تی و بخش تبلیغات، پروموت و تبلیغات مجازی  و محیطی را اختصاص دادیم.

اصغری افزود: فردی که به صورت رو در رو به شما مشاوره بیمه می‌دهد، با دادن بروشور تبلیغاتی بیمه بسیار متفاوت است. خیلی وقت‌ها تبلیغات کالایی را می‌‌بینیم و مردد می‌مانیم که این این کالا را بگیریم و یا نگیریم. اما در بحث بیمه، نیازمند این است که به شما مشاوره و اطلاعات لازم و دقیق داده شود. پرسنلی که در شرکت مشاوران ایده های برتر در سطح شهر فعالیت می‌کنند، فروشنده نیستند؛ بلکه مشاوران متخصص در امور بیمه هستند و وظیفه‌شان دادن اطلاعات کامل در مورد بیمه به مشتری است.

وی گفت:  نکته مهمی که باید اشاره کنم هر پولی که در بیمه صرف می‌شود هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری است که به شما سود داده و شما را پوشش می‌دهد.

اصغری گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، در بین خانواده­‌ها تمایل به پایین آوردن هزینه­‌ها و خرید‌های با تخفیف افزایش یافته است و از طرفی نگرانی خانواده‌ها از آینده خود و فرزندان‌شان باعث ایجاد جایگاهی مناسب برای بیمه عمر گردیده است. حال گروه مشاوران ایده‌های برتر‌ با یک ایده­‌  خلاقانه، دغدغه بیمه عمر و خریدهای با تخفیف را برای همشهریان رفع کرده است‌.

وی افزود: گروه مشاوران ایده­‌های برتر در زمینه فرهنگ‌سازی و مشاوره بیمه عمر چه بخش پوشش پزشکی، چه امراض خاص، چه بیمه عمر و یا سود و سرمایه­‌گذاری فعالیت می‌کند، اما مهمترین بخش، ارائه خدمات به مشتریان است. سعی کردیم خدمات رایگانی همچون کارت هدیه برای مشتریان اختصاص دهیم تا به نوعی در استفاده از این نوع بیمه تشویق شوند. یکی از مهمترین برنامه‌های ما خدمات "جشنواره باشگاه مشتریان لبخند ما" می‌باشد که هدف آن شرایط خرید با تخفیف برای مشتریان بوده، تا قدرت خرید و مانور مشتری را افزایش دهد و مشتریان بتوانند با نصب اپلیکیشن طراحی شده درگوشی تلفن، در بخش داشبورد مدیریتی خرید روزانه، ماهانه و سالانه خود را مشاهده کنند و اینکه چقدر و از کجاها خرید کردند و بابت خرید خود چقدر تخفیف گرفتند.

مدیر گروه مشاوران ایده­‌های برتر افزود: جشنواره جدیدی برای مجتمع‌های تجاری طراحی شده که بعد از خرید، تراکت راهنما همراه با فاکتور به شما داده می‌شودکه به جایگاه حاضر نمایندگی رستمی مراجعه کرده و کارت قرعه‌کشی خود را دریافت می‌کنید و به ازای هر بار خرید می‌توانید به حساب کاربری‌تان مراجعه و امتیازات‌ خود را مشاهده کنید و شانس برنده شدن خود را در قرعه کشی بیست و سوم اردیبهشت ماه افزایش دهید، که جوایز این قرعه‌کشی گوشی تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت و ... است که این جشنواره در مجتمع‌های لاله پارک، اطلس، پالادیوم، رشدیه، برج بلور خواهد بود.

اصغری گفت: با بیمه عمر بیمه ما ـ نمایندگی رستمی 4 الی 70 درصد تخفیف در خرید خرید خود را مهمان ما باشید. این تخفیفات شامل  داروخانه، آزمایشگاه، بلیت هواپیما و قطار و  همچنین تخفیفات رستوران، ... را شامل می‌شود.  پس شما با این بیمه عمر، می‌توانید از تخفیفات بی‌شماری استفاده نماید.

انتهای پیام/60017

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول