اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان به صورت مجازی و برخط برگزار می‌شود

سی و پنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان بهمن‌ماه به صورت آنلاین و به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان به صورت مجازی و برخط برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس سی و پنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان بهمن‌ماه به صورت آنلاین و به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

رقابت‌ها در رشته حفظ کل قرآن به صورت برخط اجرا می‌شود و سایر رشته‌های این بخش نیز به صورت ضبط اثر خواهد بود. همچنین برخی از رشته‌های بخش آوایی نیز دارای مرحله فینال است.

مسابقات در رشته حفظ کل قرآن در بخش آقایان طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ بهمن‌ماه و به صورت برخط برگزار می‌شود و در ادامه از ۱۸ تا ۲۱ بهمن نیز رقابت در همین رشته و در گروه بانوان خواهد بود.

آثار بخش‌های ادبی، هنری،‌ پژوهشی و فناوری که پیش از این تولید شده است، تا ۱۵ بهمن، همچنین فایل‌های ضبط شده رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی و تواشیح نیز تا ۲۰ بهمن ماه به دبیرخانه ارسال شود.

آزمون بخش معارفی پنجم اسفندماه به صورت برخط و با حضور نفرات برگزیده دستگاه‌های مختلف دانشگاهی برگزار می‌شود. همچنین زمان برگزاری مرحله فینال و مراسم اختتامیه به طور قطعی تعیین نشده است.

قرعه و متونی که شرکت کنندگان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی و تواشیح باید اجرا کنند تعیین شده و آیین‌نامه‌ای هم برای کیفیت ضبط تعریف شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته است.

شرکت کنندگان می‌توانند ضبط اثر خود را در منزل، دانشگاه و هر موقعیت مکانی دیگری انجام دهند. در این بخش، کیفیت ضبط مهم است. ضمن اینکه پس از دریافت فایل‌های تلاوت یک پایش به عمل خواهد آمد تا تعیین سطح صورت بگیرد و در این پایش بین ۵۰ تا ۷۰ درصد آثار حذف می‌شود و نفرات برگزیده در یک رقابت فینال‌گونه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول