اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

حمدالله زاده: فدراسیون ورزشی با برگزاری لیگش زنده است

سرپرست تیم ووشو مقاومت گفت: اگر فدراسیونی مسابقات لیگ نداشته باشد، هیچ خروجی در آن ورزش وجود ندارد.

حمدالله زاده: فدراسیون ورزشی با برگزاری لیگش زنده است

صادق حمدالله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری لیگ ووشو باشگاههای کشور، اظهار داشت: امسال به خاطر شیوع بیماری کرونا که همه باشگاههای ورزشی در سطح کشور تعطیل بود، ووشوکاران نیز فعالیت ورزشی زیادی نداشتند. برگزاری لیگ ووشو باعث شد تا بازیکنان مجبور شوند در خانه تمرین کنند و خودشان را به سطح قهرمانان کشور و مسابقات برسانند. انجام مسابقات لیگ در هر فدراسیونی تاثیر زیادی برای رشد و پیشرفت آن رشته ورزشی خواهد داشت. اگر فدراسیونی مسابقات لیگ نداشته باشد، هیچ خروجی در آن ورزش وجود ندارد. 

وی ادامه داد: بازیکنان در مسابقات لیگ خیلی بهتر از سایر رقابتها دیده می‌شوند. همچنین با این شرایط بازیکنان هم می‌توانند خودشان را در لیگ محک بزنند و آمادگی بازیکنان در لیگ به نمایش گذاشته می‌شود.

حمدالله زاده در خصوص اینکه با حمایت‌های سرهنگ ابوالفضل خداقلی پور رئیس سازمان ورزش بسیج کشور پای به مسابقات امسال لیگ ووشو گذاشتیم، گفت: 45 روز پیش مسابقات انتخابی نفرات تیم‌مان را برگزار کردیم که در هر وزن سه ووشوکار انتخاب شدند و تیم خوبی را آماده و راهی مسابقات لیگ ووشو امسال کرده‌ایم. یک اردوی 8 روزه را نیز با حمایت مجتبی جانعلی سرمربی تیم مقاومت تهران برگزار کردیم.

سرپرست تیم  ووشو مقاومت با اشاره به اینکه از شرکت‌کنندگان در لیگ ووشو باشگاههای کشور تست کرونا گرفته شد، عنوان کرد: اعضای تمامی تیم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وارد مسابقات می‌شوند. پیکارها به صورت متمرکز رفت و برگشت در آکادمی اختصاصی ووشو، ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. امکانات در این دوره بسیار عالی بوده و همه موارد برای آغاز این رقابتها مرتب و منظم مهیا شده است. امروز وزن‌کشی بازیکنان است و صبح (فردا پنجشنبه 9 بهمن ماه) مسابقات آغاز می‌شود.

حمدالله‌زاده در مورد قراردادهای بازیکنان و مربیان حاضر در لیگ ووشو خاطرنشان کرد: در لیگ ووشو قراردادهای مالی آن چنان زیاد نیست. مبالغ دریافتی بهترین ووشوکاران کشورمان از بازیکنان و مربیان ورزش‌های دیگر خیلی پایین تر است. در مجموع قراردادهای لیگ ووشو خیلی بدتر از سایر رشته های ورزشی است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول