اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مطبوعات اسپانیا | اوضاع آشفته قرارداد رئالی‌ها ؛ همه به دنبال آلابا هستند

مطبوعات اسپانیا در خصوص تمدید قرارداد رئالی‌ها ، علاقه تیم‌های بارسلونا و مادرید به ستاره بایرن و گزینه‌های خرید دفاعی آبی‌اناری‌ها صحبت کردند.

مطبوعات اسپانیا | اوضاع آشفته قرارداد رئالی‌ها ؛ همه به دنبال آلابا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز چهارشنبه 8 بهمن – 27 ژانویه در خصوص مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.

بررسی روزنامه‌های روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

مارکا چاپ مادرید با تیتر «این چیزی است که هست» از موضوع مهم تمدید قرارداد بازیکنان رئال مادرید صحبت کرد و از پیچیدگی‌های تمدید صحبت کرد.

مارکا نوشت که راموس، مودریچ و لوکاس واسکز تا تابستان 2021 با رئال قرارداد دارند و بنزما، واران و ناچو تا 2022 تنها در مادرید خواهند ماند و باید دید اندیشه رئال برای تمدید چگونه است.

مودریچ به نظر تا یک سال دیگر در مادرید می‌ماند ولی همچنان موضوع تمدید قرارداد راموس و واسکز مشخص نیست. راموس از پاریس پیشنهاد اغواکننده‌ای دارد و لوکاس پیشنهاد تمدید را نپذیرفته و به نظر منتظر مشخص شدن آینده زیدان است.

آ.اس چاپ مادرید با تیتر «چه کسی برای آلابا بیشتر پول می‌دهد؟» به صف خریداران مدافع اتریشی بایرن مونیخ اشاره کرد.

مادرید که گزینه اصلی آلابا مطرح می‌شود سالیانه 11 میلیون یورو پیشنهاد داده ولی آ.اس گزارش داده که سیتی پیشنهاد 14 میلیون یورویی در دست دارد. این رسانه مادریدی از علاقه منچستریونایتد، لیورپول، چلسی و پاریس به خرید این بازیکن نیز صحبت کرد و از رقابت بارسلونا و نامزدهای انتخاباتی بین فونت و لاپورتا برای جذب آلابا سخن گفت.

آلابا اکنون به مادرید بسیار نزدیک است ولی باید دید بازیکن اتریشی با کدام تیم به توافق خواهد رسید؟

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا از «نامزدها» به عنوان تیتر اصلی خود استفاده کرد و از 2 گزینه دفاع چپ برای آبی‌اناری‌ها نوشت.

موندو نوشت که بارسلونا در صدد فروش جونیور فیرپو است و برای جانشینی او، مارکوس آلونسو و خوزه لوئیس گایا را زیرنظر گرفته است. بارسا برای گایا باید 15 میلیون یورو بپردازد اما از طرفی آلونسو شرایط خوبی در لندن ندارد.

اسپورت چاپ بارسلونا به مانند روز گذشته در خصوص جذب اریک گارسیا در زمستان صحبت و خرید این بازیکن را «سخت و گره‌خورده» توصیف کرد.

اسپورت عقیده داشت که بارسا نیازمند گارسیا در زمستان است ولی به دلیل مسائل مالی نمی‌تواند او را در این پنجره خریداری کند. قرارداد ستاره منچسترسیتی در تابستان 2021 به پایان می‌رسد و قرار است این بازیکن رایگان راهی نیوکمپ شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول