اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رسیدگی به 8 پرونده ماینر قاچاق در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از رسیدگی به هشت پرونده ماینر قاچاق در زنجان خبر داد.

رسیدگی به 8 پرونده ماینر قاچاق در زنجان

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: استفاده از دستگاه ماینر فقط با کسب مجوز بهره‌برداری از مراجع ذیربط نظیر صمت، اداره برق، گمرک و ... امکان پذیر بوده و خود دستگاه‌ها نیز به صورت قانونی وارد کشور شده و تمام حقوق گمرکی آن نیز باید پرداخت شده باشد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس دستگاه‌های ماینر و تجهیزات جانبی آن که به طور غیر قانونی وارد کشور شده قاچاق بوده و نگهداری و خرید و فروش آن ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

ممیزی با هشدار به استفاده کنندگان از دستگاه ماینر(رمز ارز) گفت: استفاده کنندگان نمی توانند از برق‌های کشاورزی یا صنعتی و در مجموع ، برق‌هایی که به آن‌ها یارانه تعلق می‌گیرد، استفاده کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: در صورت شناسایی محل استخراج رمز ارز علاوه بر ضبط دستگاه به نفع دولت، یک تا سه برابر ارزش ریالی دستگاه مجازات قانونی متوجه مالک می‌شود و علاوه بر این محلی هم که برق آن مورد سوءاستفاده قرار گرفته برای اعمال جرایم مربوطه به شرکت برق معرفی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه طی ماه گذشته هشت فقره پرونده به تعداد 84 عدد ماینر به ارزش بالای 5 میلیارد ریال کشف و ضبط شده است تصریح کرد: پرونده‌های متشکله برای صدور رأی به شعب ویژه قاچاق ارجاع شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول