اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خط ونشان فرماندار بناب برای مدیران/ مدیران پروازی به درد نمی‌خورند

فرماندار شهرستان بناب با انتقاد از عدم وجود نظم و انضباط اداری در شهرستان گفت: نظم و انضباط اداری در شهرستان رو به زوال است و مدیری که سر وقت در محل کار خود حاضر نمی شود نباید انتظار داشته باشد که زیرمجموعه اش به موقع در محل کار حضور یابند.

خط ونشان فرماندار بناب برای مدیران/  مدیران پروازی به درد نمی‌خورند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با خط و نشان کشیدن برای مدیران پروازی در بناب اظهار کرد: مدیر پروازی به درد شهرستان نمی خورد و این مسئولان باید برای خود فکری کنند و در شهرستان ساکن باشند؛ مدیر پروازی درد مردم را احساس نمی کند.

وی با انتقاد از عدم وجود نظم و انضباط اداری در شهرستان تصریح کرد: نظم و انضباط اداری در شهرستان رو به زوال است و مدیری که سر وقت در محل کار خود حاضر نمی شود نباید انتظار داشته باشد که زیرمجموعه اش به موقع در محل کار حضور یابند.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب همچنین با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف آب، برق و گاز از سوی مردم بویژه ادارات از مسئولان خواست نسبت به پرداخت مطالبات و قبوض مصرفی خود اقدام کنند.

فتحی سپس با تأکید بر ضرورت عدم استفاده از خودروهای اداری توسط مسئولان در غیر وقت اداری اذعان کرد: در صورت مشاهده نسبت به توقف خودروهای اداری در غیر وقت اداری توسط نیروی انتظامی اقدام خواهد شد.

رعایت و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در ادارات توصیه دیگر فرماندار به مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان بود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه به این موضوع در برخی ادارات هیچ توجهی نمی شود، از جمله بانک ها که شنیده می شود در یکی از بانک های شهرستان ارباب رجوع را مورد کتک کاری قرار داده اند که اگر این اتفاق واقعاً صحت داشته باشد، واقعاً ننگ است و حتماً با فرد و کارمند خاطی برخورد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب در ادامه سخنان خود با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بیان کرد: برکات نظام و انقلاب باید برای مردم بازگو شود و امسال به دلیل برخی محدودیت ها بخاطر جلوگیری از شیوع کرونا برنامه های دهه فجر متفاوت از سال های قبل برگزار خواهد شد و تلاش خواهیم کرد برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

فتحی ضمن معرفی سرهنگ یحیی حیدری فرمانده سپاه ناحیه بناب به عنوان مسئول ستاد دهه فجر شهرستان خواستار همکاری لازم ادارات و تمام نهادها در امر برگزاری برنامه های این دهه شد.

فرماندار بناب در خاتمه گریزی به انتخابات زد و گفت: انتخابات شوراهای شهر و روستا پیش روست و از آنجایی که رأی مردم حق الناس است، از این رو توصیه می کنم که مسئولین ادارات ضمن حفظ بی طرفی خود در استفاده از امکانات دولتی به نفع نامزدهای احتمالی اجتناب کرده و سعی کنند امانتداری را حفظ کنند.

انتهای پیام/60004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول