اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۱۴ فقره زورگیری و گوشی قاپی در کارنامه سیاه جوان ۱۹ ساله

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهم پرونده سرقت‌های سریالی گوشی قاپی و زورگیری در چند خیابان این شهر خبر داد.

۱۴ فقره زورگیری و گوشی قاپی در کارنامه سیاه جوان ۱۹ ساله

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی زورگیری با تهدید قمه و چاقو و همچنین گوشی قاپی در محدوده خیابان‌های نکاح، حر عاملی، میدان شهدا و بلوار شهید کریمی دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد. 

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های تجسس کلانتری ۱۳ شهید هاشمی‌نژاد در این ماموریت ضربتی به‌طور ویژه وارد عمل شدند و طرح  مقابله با سرقت را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی خاطرنشان کرد: تیم تجسس کلانتری شهید هاشمی‌نژاد در اجرای این ماموریت ضربتی جوانی را در حال زورگیری از یک زن شناسایی و برای دستگیری‌اش وارد عمل شدند. 

صارمی ساداتی گفت: متهم  موتورسوار از صحنه متواری شد اما با اجرای طرح مهار در یکی از خیابان‌های اطراف دستگیر و با کشف یک قبضه قمه و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی به کلانتری انتقال یافت. 

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: متهم که جوانی ۱۹ ساله است در برابر ادله و شواهد موجود اعتراف کرد با تهدید قمه و چاقو و در مواردی نیز گوشی قاپی اقدام به سرقت‌های خیابانی کرده و ۲ گوشی تلفن همراه کشف شده را نیز به فاصله چند ساعت به سرقت برده است. 

وی با اشاره به اینکه متهم تاکنون به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کرده است، گفت: شهروندانی که در محدوه خیابان‌های اعلامی مورد سرقت واقع شده‌اند می‌توانند هرچه سریع‌تر برای پیگیری شکایت خود به کلانتری شهید هاشمی‌نژاد مراجعه کنند. 

صارمی ساداتی از شهروندان خواست  به توصیه‌های بازدارنده پلیس در نحوه حمل و استفاده از گوشی تلفن همراه در خیابان‌ها و معابر توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول