اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگشت بیش از ۷۷هزار خودرو از محورهای شمال در دوره محدودیت کرونایی

رئیس پلیس راه مازندران به ادامه اجرای محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال اشاره کرد و گفت: از آغاز اجرای این طرح یعنی از یکم آذر ماه تاکنون بیش از ۷۷هزار و ۷۰۰ خودرو برگشت و بیش از ۳۹ هزار و ۵۰۰ خودرو جریمه شدند.

برگشت بیش از ۷۷هزار خودرو از محورهای شمال در دوره محدودیت کرونایی

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به احتمال ریزش و رانش در محورهای مازندران، اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا احتمال ریزش و سقوط بهمن به‌ویژه در کوهستان‌های استان بالا است.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به این شرایط  تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در کوهستان‌های مازندران است.
 این مسؤول با اعلام اینکه محور کندوان بازگشایی شد، اضافه کرد: این محدودیت روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته به‌جز ایام تعطیل تا ۲۰ اسفند ماه امسال در دستور کار قرار دارد.
قدمی به ادامه اجرای محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال اشاره کرد و گفت: از آغاز اجرای این طرح یعنی از یکم آذر ماه تاکنون بیش از ۷۷هزار و ۷۰۰ خودرو برگشت و بیش از ۳۹هزار و ۵۰۰ خودرو جریمه شدند.
انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول