اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

طرح‌های نیمه تمامِ شهرک‌های صنعتی تهران بررسی می‌شود

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: طرح‌های نیمه تمام در شهرک‌های صنعتی استان تهران بررسی می‌شود و امیدواریم هر چه سریع‌تر این طرح‌ها به پایان برسد و هزاران نفر از جوانان مشغول به کار شوند.

طرح‌های نیمه تمامِ شهرک‌های صنعتی تهران بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران بعدازظهر امروز در کارگروه تولید ستاد دهه فجر استان تهران در ساختمان شهید سلیمانی، اظهار کرد: به فضل الهی در شهرستان ورامین، امام جمعه در کنار حامیان و فعالان عرصه تولید بوده و ۴۰ هفته‌ای است که به شعار مقام معظم رهبری لبیک گفتند و هر پنجشنبه به بازدید کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی می‌رود.

وی با بیان اینکه ما باید در بحث صادرات گام‌های بیشتری برداریم، گفت: آمارهای تولید در سال جهش تولید بی‌نظیر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران ادامه داد: در سالی که مقام معظم رهبری به تولید کنندگان افتخار دادند و شعار سال را با عنوان جهش تولید منصوب کردند از ۸۵۰ کارخانه در استان تهران بازدید شده است.

پرنیان افزود: تولیدکنندگان با علاقه فراوان در سال ۹۹ کارخانه‌ها و تولیدی‌های فراوانی احداث کرده‌اند، رشد اشتغال در سال جهش تولید بی‌نظیر بوده است.

وی بیان کرد: باید باور داشته باشیم که می‌توانیم بهتر از حال حاضر باشیم و تولیدات محصولات ایرانی در کشور رشد فراوانی داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از ایام الله مهم جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و تولیدکنندگان بازوی مراسم‌های انقلاب هستند. 

پرنیان عنوان کرد: به همت شهرک‌های صنعتی استان تهران تمام زمین‌های راکد با یک حرکت جهادی مشخص شده است و امیدواریم تا پایان سال از راکد بودن خارج شوند.

وی بیان کرد: طرح‌های نیمه تمام در شهرک‌های صنعتی استان تهران بررسی می‌شود و امیدواریم هر چه سریع‌تر این طرح‌های نیمه کار به پایان برسد و هزاران نفر از جوانان این مرز و بوم در این طرح‌ها و افتتاحیه کارخانجات مشغول به فعالیت بشوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران یادآور شد: تولیدکنندگان و خادمیان تولید در شهرک‌های صنعتی استان تهران از هیچ موضوع و تلاشی در خصوص جهش تولید دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول