اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پرواز سیمرغ فجر بر فراز آسمان نصف‌جهان از ۱۴ بهمن ماه

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: جشنواره فیلم فجر از ۱۴ بهمن ماه به مدت ده روز در اصفهان برگزار خواهد شد.

پرواز سیمرغ فجر بر فراز آسمان نصف‌جهان از ۱۴ بهمن ماه

محمدحسین محمدی فشارکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص وضعیت برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر از ۱۴ بهمن ماه به مدت ده روز در اصفهان برگزار می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: حداکثر تعداد فیلم‌هایی که به اصفهان اختصاص داده شده است، ده فیلم است که سانس‌های برگزاری آن هم ساعت ۱۵ الی ۱۷ و ۱۷:۳ الی ۲۰:۳۰ است.

وی با اشاره به جمع‌بندی جلساتی که در تهران برگزار شده است، عنوان کرد: این تصمیم اتخاذ شده است که اکران فیلم‌ها با ظرفیت ۳۰ درصد صورت گیرد.

محمدی فشارکی افزود: با توجه به سیاست سازمان سینمایی، امسال به دلیل شرایط بیماری کرونا استثنائاً در هیچ استانی مراسمی تحت عنوان افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم فجر نداریم.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان داشت: در حال تشکیل کارگروه‌های اجرایی مختلف هستیم و خرید بلیت هم به صورت تکی از طریق سامانه سمفا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی هم به شدت رعایت می‌شود و باید پس از هر اکرانی ضدعفونی کردن سالن انجام گیرد که با کمیته‌های اجرایی مشخص شده، این اقدام به خوبی صورت خواهد گرفت.

محمدی فشارکی خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم فجر امسال اصفهان را در مجموعه سینما ساحل و مجموعه سیتی سنتر خواهیم داشت؛ امید است علی‌رغم اینکه امسال جشنواره متفاوتی با گذشته خواهیم داشت، با استفاده از فیلم‌ها و شرایط مهیا شده، شاهد یک فضای همدلی و مشارکت سینماگران و هنرمندان باشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول