اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

انتقاد شورای شهری‌ها از ادامه خاموشی‌های شبانه در بزرگراه‌ها

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ادامه خاموشی‌های شبانه در بزرگراه‌ها و معابر پایتخت گفت: وزارت نیرو باید به این حوزه ورود کند و مدیریت شهری اختیاری در این راستا ندارد.

انتقاد شورای شهری‌ها از ادامه خاموشی‌های شبانه در بزرگراه‌ها

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره خاموشی‌های بزرگراه‌ها و معابر پایتخت گفت: این مسأله به چه علتی باشد برای ما فرقی نمی‌کند لازم است که وزارت نیرو به این موضوع ورود یابد چرا که مدیریت شهری اختیاری در این راستا ندارد.

وی با اشاره به اینکه خاموشی بزرگراه‌ها مشکلات شهروندان را بیشتر کرده است گفت: با توجه به کسری بودجه شهرداری تهران و عملکرد پایین معاونت فرهنگی و اجتماعی کمک به جشنواره فیلم فجر نباید انجام گیرد.

این عضو شورای شهر تهران افزود: معاونت اجتماعی عملکردی نزدیک به تعطیلی دارد و اگر بودجه‌ای به آن اختصاص یابد باید برای پروژه‌های شهری و نه جشنواره فیلم فجر خرج شود.

نظری تصریح کرد: هنوز رقم کمک معاونت به جشنواره فیلم فجر به شورای شهر برای سال گذشته به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اعلام نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول