اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اهدای ۳۵ تخته فرش به زوج‌های جوان در نهاوند

مسئول مجمع خیرین شهرستان نهاوند از اهدای ۳۵ تخته فرش توسط خیرین برای زوج‌های جوان در این شهرستان خبر داد.

اهدای ۳۵ تخته فرش به زوج‌های جوان در نهاوند

علی کاویانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: هفته گذشته از سوی برادران امیدی تعداد ۱۰ تخته فرش ۱۲ متری به ارزش ۴۵ میلیون تومان و از سوی حجت جهانیان تعداد ۲۵ تخته فرش ۶ متری به ارزش حدود ۴۰ میلیون تومان به این مجمع اهدا شد تا به عنوان جهیزیه به زوجین نیازمند داده شود.

وی افزود: مجمع خیرین ازدواج نهاوند از ابتدای تشکیل تا کنون با همکاری خیرین شهرستان اقدامات خوبی را انجام داده و امسال به عنوان مجمع برتر استان معرفی شد که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان از اعضای هیات مدیره تجلیل به عمل آمد.

مسئول مجمع خیرین شهرستان نهاوند با بیان اینکه فعالیت‌های مجمع خیرین طی یک سال گذشته تحت تاثیر کرونا در مقایسه با سال گذشته کمتر بوده اضافه کرد: سال‌های گذشته و قبل از شیوع کرونا فعالیت مجمع بیشتر بود و ما هر ساله در هر سه ماه یکبار مراسم گلریزان را برای جمع‌آوری کمکهای مردمی برگزار می‌کردیم که متاسفانه به علت شیوع کرونا این مراسم محدود شده است.

وی گفت: با توجه به فراخوان این مجمع مبنی بر کمک به زوجین نیازمند تاکنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از خیرین سطح شهرستان، استان و تهران عضو مجمع شده و مساعدت‌های مالی را به اشکال مختلف با این مجمع داشته‌اند.

کاویانی افزود: در این راستا در سال جاری تاکنون در یک مرحله تعداد ۱۷ جهیزیه تهیه و به زوجین نیازمند اهدا شده و در نظر است به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک مرحله دیگر تعداد ۳۴ جهیزیه دیگر به زوجینی که قبلا نام‌نویسی کرده‌اند اهدا شود.

وی ایجاد اتاق عقد در محل مجمع به منظور خواندن خطبه عقد را از جمله اقدامات ابتکاری برشمرد و اظهار کرد: با سه دفتر ازدواج در شهرستان هماهنگ شده و کارهای دفتری و اجرای عقد در این محل به‌ صورت رایگان برای زوج‌های متقاضی که توانایی پرداخت هزینه ندارند، انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول