اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شهرری دارای بیشترین آمار ورود مهاجران در میان مناطق 22‌گانه پایتخت

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرری در میان مناطق مختلف تهران دارای بیشترین آمار ورود مهاجران از شهرهای مختلف کشور است، گفت: باید مجمعی از روشنفکران و دانشمندان برای هدفمند شدن جاذبه‌های گردشگری تهران تشکیل شود.

شهرری دارای بیشترین آمار ورود مهاجران در میان مناطق 22‌گانه پایتخت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره موضوع گردشگری در پایتخت اظهار داشت:‌باید مجمعی در مناطق مختلف تهران متشکل از دانشمندان و روشنفکران تشکیل شود و راهکارهای هدفمند شدن جاذبه‌های گردشگری پایتخت در این مجامع ارائه و  مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در دهه‌های اخیر جمعیت زیادی از سراسر کشور به تهران سرازیر شده‌اند که در میان مناطق 22‌گانه منطقه 20 یا شهرری مهاجران بیشتری به ویژه از خراسان،‌ جنوب و جنوب‌شرق کشور دارد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: راه‌اندازی مجامع گردشگری سطح زندگی جمعیت بومی را به نقطه مطلوبی ارائه خواهد داد و شورا باید در چند ماه باقیمانده فعالیت خود به این حوزه ورود کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول