اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مراجعه روزانه 1500 نفر از سایر شهرهای مختلف برای کار به شهرستان بناب/ضرورت توسعه نیروگاه حرارتی بناب

نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به ضرورت توسعه نیروگاه حرارتی بناب گفت: در شرایطی این نیروگاه 500 مگاوات برق تولید می کند که باید برای تأمین برق استان آذربایجان‌شرقی این میزان به 900 مگاوات افزایش یابد.

مراجعه روزانه 1500 نفر از سایر شهرهای مختلف برای کار به شهرستان بناب/ضرورت توسعه نیروگاه حرارتی بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی در حاشیه بازدید جمعی از اعضای مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی از نیروگاه سهند بناب در جمع نمایندگان استان اظهار کرد: برای اولین بار جلسه مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی با هدف بررسی مشکلات و کمک به تسریع در روند اجرای پروژه‌های شهرستان در بناب برگزار شد که به نوبه خود می‌تواند برای حل مشکلات مؤثر و کارآمد باشد.

وی سپس با اشاره به مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این دانشگاه با ظرفیت و ظرفیت‌های بالایی که دارد، به خصوص از لحاظ ساختمانی ولی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که انتظار می‌رود نمایندگان مجلس برای برون‌رفت دانشگاه آزاد اسلامی از وضعیت موجود اقدام اساسی انجام دهند.

صادرات 50 هزار تن کشمش از بناب

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای شهرستان بناب در زمینه صادرات غیرنفتی افزود: هر سال بیش از 150 هزار تن انگور از شهرهای مختلف کشور وارد شهرستان بناب می‌شود که بعد از فرآوری کشمش سالانه بیش از 50 هزار تن انواع کشمش به کشورهای مختلف دنیا صادر می‌شود.

باقری.بنابی با بیان اینکه روزانه بیش از یک هزار و 500 نفر از سایر شهرهای مختلف جهت کار به شهرستان بناب مراجعه می‌کنند؛ گفت: این امر مایه افتخار برای شهرستان بناب است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات شهرک ولی عصر(عج) بناب یادآور شد: این شهرک از سال 1376 تأسیس شده و با وجود احداث مساکن مهر در این شهرک ولی از لحاظ زیرساخت‌های اساسی مانند فاضلاب مشکل دارد و همین امر سبب شده که مردم برای سکونت در این شهرک استقبال نکنند.

 باقری‌بنابی تأکید کرد: امیدواریم مجمع نمایندگان استان در راستای حل مشکلات زیرساختی این شهرک قدم‌های لازم را بردارند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با همکاری مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی بتوان برای حل مشکلات شهرستان بناب گام‌های مؤثری برداشت.

انتهای پیام/60001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول