اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پلمب ۹ واحد صنفی متخلف در تویسرکان

جانشین فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف ۲۱ فقره انواع سرقت‌، دستگیری ۲۰ نفر و پلمب ۹ واحد صنفی با اجرای طرح حجمی پلیس در این شهرستان خبر داد.

پلمب ۹ واحد صنفی متخلف در تویسرکان

نبی شکرویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از کشف ۲۱ فقره انواع سرقت‌ و دستگیری ۲۰ نفر با انواع جرائم با اجرای طرح حجمی و مشترک پلیس در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان مرحله دوم طرح حجمی با برآورد دقیق اطلاعاتی و عملیاتی و به کارگیری حداکثر توان در تویسرکان اجرا شد.

وی هدف از اجرای این طرح را پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز، ارتقای احساس امنیت، انضباط اجتماعی و افزایش فرهنگ ترافیک در سطح حوزه استحفاظی دانست و افزود: ابتدا در مرحله پنهان طرح حجمی با برنامه‌ریزی دقیق تعداد ۱۱ نفر معتاد، چهار نفر فروشنده مواد مخدر، پنج نفر سارق موتور سیکلت در اماکن خصوصی و منازل شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: در اجرای این طرح ۹ فقره سرقت وسایل و محتویات خودرو و ۱۱ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، مغازه و یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در ادامه اجرای طرح در راستای کنترل واحدهای صنفی توسط پلیس اطلاعات از ۱۰ واحد صنفی بازدید و ۹ واحد پلمب شد اضافه کرد:در پایان مرحله آشکار این طرح با هدف ارتقا فرهنگ ترافیک، انضباط اجتماعی و برخورد با مزاحمان خیابانی اجرا و در این راستا هفت دستگاه موتور سیکلت و سه دستگاه خودرو توقیف و به منظور سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.

شکرویسی هدف از اجرای این گونه طرح‌ها ایجاد امنیت برای شهروندان و ناامن کردن محیط برای مجرمین دانست و گفت: مشارکت مردم بستر پیشگیری از وقوع جرائم و ارتقای امنیت در جامعه را مهیا می‌کند و هشداری جدی به مجرمان و قانون شکنان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول