اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

رزمگر: فدراسیون هندبال بهترین تصمیم را گرفت / نباید افراد غیرمتخصص اعمال نظر کنند

پیشکسوت هندبال ایران گفت: کمیته انضباطی فدراسیون هندبال بهترین تصمیم را درمورد دیدار تیم های سپاهان فرازبام دهدشت گرفت.

رزمگر: فدراسیون هندبال بهترین تصمیم را گرفت / نباید افراد غیرمتخصص اعمال نظر کنند

عزت الله رزمگر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آرای صادر شده توسط کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در خصوص بازی فولاد سپاهان و فرازبام دهدشت در مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر اظهار داشت: کمیته انضباطی فدراسیون هندبال از افراد باتجربه، پیشکسوت و‌ متخصص در این رشته ورزشی تشکیل شده و در این گونه موارد، تجارب ارزنده ای در طی سالیان خدمت به ورزش هندبال کشور کسب کرده اند.

وی با بیان اینکه کمیته انضباطی پس از برگزاری چندین و‌ چند جلسه و بررسی تمام موارد و همچنین نظرخواهی از متخصصین، کارشناسان و‌ نخبگان هندبال این احکام را صادر کرده است، گفت: آرای کمیته انضباطی نشان دهنده اشراف کامل به قوانین، مقررات و با در نظر گرفتن شرایط تخصصی بازی هندبال و لیگ بوده زیرا با توجه به شرایط بوجود آمده در جدول، هر اتفاق دیگری هم که در مسابقات پایانی رقم می خورد، می توانست شائبه برانگیز باشد.

سرمربی سابق تیم ملی هندبال جوانان ایران، خاطرنشان کرد: تصمیم هوشمندانه فدراسیون هندبال و کمیته انضباطی در خصوص صعود چهار تیم برتر هر گروه به دور بعد، نشان دهنده هوشمندی و تجربه در راس فدراسیون بوده و بهترین تصمیم در حل این معضل گرفته شده است.

وی ادامه داد: به یاد داشته باشیم که سخت گیری همواره و لزوماً اجرای عدالت نیست و تجربه ثابت کرده هر گونه تندروی و عجله در اجرای احکام سنگین نه تنها مثمرثمر نبوده بلکه تبعات جبران ناپذیری ایجاد خواهد کرد.

ملی پوش سابق تیم ملی هندبال گفت: قطعاً ایجاد اینگونه سوتفاهم‌ها در هر ورزشی ممکن است و به خصوص در هندبال که در هر لحظه با توجه به ویژگی‌های تیمی، انفرادی، جسمانی و روانی و سرعت در اجرای آن، بروز هر حرکتی در آن غیر قابل پیش بینی بوده و نباید اجازه داد در تصمیم گیری های حساس آن، افراد غیرمتخصص اعمال نظر کرده و حرمت و اعتبار باشگاه‌ها و منابع انسانی ارزشمند هندبال و سرنوشت و آینده بازیکنان این ورزش را به چالش بکشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول