اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بیشترین دغدغه تهرانی ها/صرف کارهای اقتصادی مردم را قانع نمی کند

معاون شهردار تهران با بیان اینکه صرف کار عمرانی و اقتصادی، امروز شهروندان تهرانی را قانع نمی کند و باید همه کارها یک پیوست اجتماعی و فرهنگی داشته باشد، گفت: حمل و نقل عمومی و آلودگی هوا بیشترین دغدغه تهرانی ها است.

بیشترین دغدغه تهرانی ها/صرف کارهای اقتصادی مردم را قانع نمی کند

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید مناف هاشمى در اولین نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی معاونت حمل و نقل و ترافیک اظهارداشت: کمیته فرهنگى و اجتماعى به عنوان چهارمین کمیته تخصصى درحوزه حمل و نقل و ترافیک شکل گرفته است و امیدواریم با حضور نخبگان این حوزه شاهد اقدامات ویژه ای در این کمیته به مشابه کمیته های معماری، مالی و آی تی خواهیم بود. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه اعتقاد دارم  صرف کار عمرانی و اقتصادی، امروز شهروندان تهرانی را قانع نمی کند و باید همه کارها یک پیوست اجتماعی و فرهنگی داشته باشد، گفت: بی شک خروجى و نتایج این جلسات براى  دو گروه از افراد یکى مدیران عامل سازمان ها و شرکت ها و دیگرى مدیران روابط عمومى در حوزه حمل و نقلی که می تواند از لحاظ شناخت حوزه اجتماعی و فرهنگی شهر خدمت کند که اخبار و انعکاس فعالیت ها در حوزه حمل و نقل بطور تمام و کمال به آن رسیدگی شود و برای عموم شهروندان آگاهی و تاثیرگذاری عمیق تری داشته باشد، بسیار موثر است.

هاشمى با اشاره به نظرسنجى شهروندان که بیشترین دغدغه شان در شهر تهران را حمل ونقل عمومی و آلودگی هوا عنوان کرده اند تصریح کرد: حتما در این زمینه و در بخش فرهنگ سازی ترافیک به این کمیته نیاز داشتیم، ایجاد ارتباط دوسویه با شهروندان، ایجاد فرایندهای عملیاتی برای جلوگیری از دغدغه های شهروندان، ایجاد نظم و ارتقا فرهنگ ترافیکی از جمله مواردی است که باید در این کمیته برای ان برنامه ریزی شود. 

معاون شهردار تهران تاکید کرد: این کمیته راهبردهای لازم را به مدیران سازمان ها و روابط عمومی سازمان خواهد داد و هدف از شکل گیری این کمیته تغییر رویکردها و نگاه فرابخشی به دغدغه شهروندان در حوزه ترافیک و فرهنگسازی است که امیدواریم با تغییر نگرش  تاثیرات ماندگار و وسیع تری را در این بخش شاهد باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول