اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افزایش سرعت کرونا در بناب/روزهای تلخ در انتظار بنابی ها

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب گفت: وضعیت شهرستان بناب بسیار شکننده است و روزهای بسیار تلخی برای روزهای آتی شهرستان پیش‌بینی می‌کنیم.

افزایش سرعت کرونا در بناب/روزهای تلخ در انتظار بنابی ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی نیرپور امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا یک‌هزار و 400 بیمار کرونایی در بناب بستری شده‌اند، اظهار داشت: طی این مدت متأسفانه 184 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان بناب فوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر نسبت به ماه قبل تعداد بستری از 80 نفر و تعداد فوتی روزانه از پنج نفر به صفر کاهش یافته بود ولی رفته رفته شاهد شیوع این ویروس در شهرستان هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب، بیشترین دلیل افزایش مبتلایان به کرونا را در شهرستان تماس با افراد در منزل، دید و بازدید، بانک‌ها، مجالس ختم و عروسی، نانوایی‌ها و آرایشگاه‌ها اعلام و تأکید کرد: وضعیت شهرستان بناب بسیار شکننده است و روزهای بسیار تلخی برای روزهای آتی شهرستان پیش‌بینی می‌کنیم.

نیّرپور هشدار داد: اگر فاصله‌گذاری اجتماعی، زدن ماسک و استفاده از توصیه های بهداشتی جدی گرفته نشود، شرایط سخت‌تر خواهد بود!

به گفته وی، تاکنون 190 نفر از همکاران بهداشتی و درمانی بناب به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و این ویروس با هیچ کس تعارف ندارد، نباید فرافکنی کنیم و اگر مسئله را ساده بدانیم،در اسفندماه و فروردین ماه سال 1400 شاهد فاجعه انسانی در بناب خواهیم بود و اوضاع تلخی را پیش‌بینی می‌کنیم.

نیرپور خاطرنشان کرد: اگر همت نکنیم شاهد افزایش تعداد بستری‌ها در بناب به 90 نفر نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/60001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول