اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دوستی: فدراسیون تنیس به خوبی از مجموعه استقلال بهره‌برداری نکرد/ اولویت واگذاری با فدراسیون‌هاست

مدیر مجموعه‌های تنیس شرکت توسعه و تجهیز گفت: مجموعه استقلال مدت‌ها در اختیار فدراسیون بود، اما نتوانست به خوبی از آن بهره برداری کند.

دوستی: فدراسیون تنیس به خوبی از مجموعه استقلال بهره‌برداری نکرد/ اولویت واگذاری با فدراسیون‌هاست

رضا دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه چرا زمین تنیس استقلال که قبلا در اختیار فدراسیون تنیس بود و به این فدراسیون بازگردانده نمی‌شود اظهار داشت: مجموعه تنیس استقلال در گذشته در اختیار فدراسیون بود و آنها استفاده می‌کردند، اما خوب نتوانستند بهره‌برداری و هزینه کنند و زمانی که ما در اختیار گرفتیم هزینه‌هایی صورت گرفت و واگذار شد.

وی ادامه داد: پس از آن طی مزایده‌ای که صورت گرفت به مدت سه سال در اختیار یک بخش خصوصی قرار گرفت و الان شرایط آن نسبت به گذشته خیلی تفاوت کرده است. طی روندی تنیس انقلاب و آزادی و شیرودی هم واگذار شدند.

* اولویت واگذاری اماکن با فدراسیون‌ها است

مدیر مجموعه‌های تنیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گفت: یکی از بحث‌ها این است که اولویت واگذاری اماکن ورزشی فدراسیون‌ها هستند و برهمین اساس کریمی، مدیرعامل شرکت هم تاکید و دستور داده که وقتی مجموعه تنیس آزادی مهلتش تمام شد، با اولویت فدراسیون تنیس واگذار شود.

* فدراسیون فعلا نمی‌تواند از زمین استقلال استفاده کند

دوستی در مورد اینکه با این شرایط فدراسیون سه سال نمی‌تواند از مجموعه تنیس استقلال استفاده کند، گفت: بله، چون سال گذشته به مدت سه سال واگذار شده و پس از آن اولویت واگذاری فدراسیون خواهد بود.  از سوی دیگر سازمان بازرسی هم حساسیت زیادی در واگذاری اماکن دارد و باید اصولی این کار صورت بگیرد.

وی در مورد اینکه همه زمین‌ها واگذار شده پس اردوهای تیم ملی تنیس کجا باید برگزار شود، گفت: این دیدگاه وجود ندارد که مجموعه‌ها را به فدراسیون ندهیم، بلکه بحث استفاده بهینه از اماکن است. فدراسیون هم در صورتی که برنامه‌ای داشته باشد به ما اعلام کند تا شرایطی فراهم شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول