اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

بازداشت فرد مسلحی که دنبال دفتر «جو بایدن» می‌گشت

پلیس پایتخت آمریکا فردی مسلح را که به‌دنبال اطلاعاتی درباره محل دفتر رئیس جمهور این کشور بود، در مجاورت کاخ سفید بازداشت کرد.

بازداشت فرد مسلحی که دنبال دفتر «جو بایدن» می‌گشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پلیس شهر واشنگتن دی‌سی، فردی مسلح را که سراغ دفتر رئیس جمهور را می‌گرفت، در مجاورت کاخ سفید بازداشت کرد.

به نوشته نشریه «نیوز ویک»، این فرد سی و هفت ساله، به اتهام حمل و نگهداری بدون مجوز سلاح و مهمات ثبت نشده، دستگیر شد.

اسناد مربوط به دادگاه نشان می‌دهد این شهروند ایالت تگزاس، دو روز پس از مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس جمهور جدید آمریکا، وانت خود را در مجاورت کاخ سفید پارک کرده و به یک افسر پلیس گفته بود «به اطلاعاتی درباره اتاق بیضی (دفتر کار رئیس جمهور) احتیاج دارد».

افسر پلیس که غلاف سلاح کمری این فرد را در خودرو وی مشاهده می‌کند، به او مشکوک شده و پس از انجام بازرسی، یک قبضه سلاح کمری، دو خشاب پر و جعبه‌ای محتوی ۷۹ گلوله از وی ضبط می‌کند.

پس از حمله هواداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره که در آن جلسه تأیید پیروزی بایدن در حال برگزاری بود، تدابیر امنیتی شدیدی در واشنگتن برقرار شد تا از تکرار حادثه‌ای مشابه، در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید جلوگیری شود.

روزهای قبل و بعد از مراسم تحلیف بایدن، ۲۵ هزار نیروی گارد ویژه در پایتخت آمریکا مستقر شدند و اطراف ساختمان‌های مهم از جمله کنگره و کاخ سفید حصار کشیده شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول