اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شورا دخالتی در انتخاب گزینه و نحوه اجرای پروژه میدان جمهوری ندارد

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج گفت: در خصوص پروژه زیرگذر جمهوری و اینکه کدام یک از سناریوهای محتمل اجرایی می شود، باید گفت که شهردار در جلسه رسمی شورا تاکید کرد که پروژه را بر اساس صلاحدید و تشخیص فنی خود آغاز می کند.

شورا دخالتی در انتخاب گزینه و نحوه اجرای پروژه میدان جمهوری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی حاجی قاسمی،  رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج، در حاشیه پنجاهمین جلسه کمیسیون عمران شورای شهر کرج، گفت: در لایحه ای که در جلسه امروز کمیسیون با حضور نمایندگان شهرداری و کارشناسان فنی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، شهرداری 7 گزینه جدید برای چگونگی اجرای پروژه میدان جمهوری ارائه کرده بود که توضیحات و پیشنهادات استماع شد و دیدگاه های مختلف نیز مطرح شد.

 رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج افزود: کمیسیون عمران در خصوص نحوه اجرای پروژه چه در جلسه امروز و چه در گذشته مصوبه ای نداشته است و شهرداری کرج مکلف است با رعایت اسناد فرادستی، طرح های جامع و تفصیلی و طرح جامع حمل و نقل و ترافیک نسبت به تصمیم گیری همه جانبه و اجرای بهترین گزینه اقدام نماید و همانطور که شاهد بودیم شهردار در جلسه رسمی شورا به صراحت گفت که با صلاحدید و تشخیص فنی خود برای چگونگی ادامه پروژه تصمیم گیری می کند و مسئولیت آن را نیز می‌پذیرد.

این مقام مسؤول ادامه داد: از برایند صحبت‌های نمایندگان شهرداری و کارشناسان فنی چنین استنباط شد که تاکید آنها بر انجام کامل مطالعات زیست محیطی و فرهنگی و اجتماعی و توجه به طرح‌های جامع و تفصیلی و الزامات قانونی است و بار دیگر تاکید می‌شود که کمیسیون عمران هیچ مصوبه خاصی در خصوص انتخاب گزینه نداشت.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر کرج تصریح کرد: کمیسیون عمران همچون سایر دلسوزان نگاه حمایتی نسبت به حفظ فضای سبز و درختان دارد و بر اجرای پروژه‌های عمرانی با کمترین مخاطرات زیست محیطی تاکید نموده است و در خصوص پروژه میدان جمهوری نیز حساسیت لازم را داریم و امیدواریم شهرداری گزینه ای را اجرایی کند که ضمن کمک به بهبود تردد خودروها، دغدغه‌های موجود را نیز مد نظر قرار دهد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول