اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

افتخاری: با شاخص‌گذاری توزیع بودجه عادلانه می‌شود/شرایط رشته‌های تیمی در شاخص‌ها لحاظ شده

رئیس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی کمیته ملی المپیک گفت: تلاش این است با شاخص گذاری برای توزیع بودجه به عدالت نزدیک شویم.

افتخاری: با شاخص‌گذاری توزیع بودجه عادلانه می‌شود/شرایط رشته‌های تیمی در شاخص‌ها لحاظ شده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شاخص‌های توزیع بودجه روز گذشته در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک به بحث گذاشته شد و مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

سید عبدی افتخاری رئیس کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی کمیته ملی المپیک در خصوص این موضوع به خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: کلیات توزیع بودجه در هیات اجرایی و مجمع کمیته ملی المپیک به تصویب رسیده است اما در جزئیات نقطه نظرات دوستان لحاظ خواهد شد.

وی درباره اینکه رئیس فدراسیون بسکتبال به این موضوع اعتقاد داشت باید در ضرایب شرایط ورزش‌های تیمی در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: در ۳ ضریب غیر مستقیم وضعیت رشته‌های تیمی را در نظر گرفته‌ایم اما برای جمع‌بندی نهایی نظر دوستان را مد نظر قرار خواهیم داد. مجوزی که مجمع به هیات اجرایی داد این است که بتوانیم در آینده این شاخص‌ها را نهایی کنیم.

افتخاری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا سقفی برای توزیع بودجه در نظر گرفته خواهد شد تا فدراسیون‌ها اعتراضی به این موضوع نداشته باشند، عنوان کرد: بله امتیازات مشخص و ضرایب تعیین کننده اعتبارات خواهد بود.

عضو هیات اجرایی درباره اینکه فکر می‌کنید با این شاخص‌ها توزیع بودجه عادلانه باشد، تصریح کرد: به عدالت نزدیک می‌شود، در واقع شاخص‌گذاری برای این بود که توزیع بودجه به عدالت نزدیک شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول