اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ذخایر بانک خون در کرمانشاه کاهش محسوس یافته است

مدیرکل انتقال خون کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع فصل سرما متاسفانه استقبال مردم برای اهدای خون کم شده، بطوری که ذخایر خونی استان به شدت روبه کاهش است.

ذخایر بانک خون در کرمانشاه کاهش محسوس یافته است

پژمان صالحی‌فر امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از کاهش محسوس ذخیره بانک خون در کرمانشاه، خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شیوع فصل سرما متاسفانه استقبال مردم برای اهدای خون کم شده، این در حالی است که بیماران زیادی چشم انتظار مردم برای اهدای خون هستند.

وی با اشاره به روزهای خلوت انتقال خون از اهدا کنندگان، ادامه داد: در حال حاضر ذخایر خونی استان به شدت روبه کاهش است و بیماران نیازمند به خون با کمبود خون مواجه هستند.

مدیرکل انتقال خون کرمانشاه نیاز به خون و فرآورده‌های خونی برای بیماران را یک نیاز مستمر و همیشگی دانست و گفت: هم‌اکنون به تمامی گروه‌های خونی به خصوص O منفی و A منفی بیشتر نیاز داریم.

وی تصریح کرد: عمر خون و فرآورده‌های خونی به ویژه پلاکت کوتاه است و اگر به موقع به بیماران نرسد با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

صالحی‌فر از هم‌استانی‌ها خواست در صورتی که شرایط اهدای خون را دارند حتما با به همراه داشتن کارت ملی به سازمان انتقال خون استان واقع در بلوار شهید بهشتی مراجعه کنند.

انتهای پیام/پ

   

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول