اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیگیر برخورد جدی با فرد خاطی در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان هستیم

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: در مجلس مرجع نظارت بر رفتار نمایندگان وجود دارد و با جدیت و پیگیری قانونی خواستار برخورد قاطع با فرد خاطی هستیم.

پیگیر برخورد جدی با فرد خاطی در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان هستیم

رضا حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  درباره اتفاقی که بین یک سرباز و یک نماینده مجلس پیش آمد، اظهار کرد: از طریق مرجع نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری ماجرا بوده و خواستار برخورد با فرد خاطی هستم.

نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصاویر منتشر شده از برخورد با یک سرباز آملی پلیس راهور تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی مرجعی به عنوان نظارت بر رفتار نمایندگان وجود دارد و بنده به عنوان نماینده و وکیل مردم شریف شهرستان آمل، در آستانه سالروز حماسه ششم بهمن این اطمینان را می‌دهم که به صورت جدی و قانونی پیگیر بوده و خواستار برخورد قاطع با فرد خاطی خواهم بود.

به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی هم پس از انتشار فیلم سیلی خوردن سرباز مجری قانون در تهران توسط یکی از نمایندگان مجلس در فضای مجازی اعلام کرد: در برابر قانون همه مساوی هستند مجلس به کسانی که به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنند افتخار می‌کند و اولین مدافع حقوق آنها است.

قالیباف تصریح کرد: در حادثه اخیر به محض شنیدن اولین گزارش دستور بررسی دقیق ماجرا صادر شد و در صورت احراز تخلف هیأت نظارت بر نمایندگان بدون مسامحه بررسی و برخورد قانونی خواهد کرد.

سرباز وظیفه‌شناس دیگری نیز آذر امسال مورد ضرب و شتم یکی از بازپرس‌های دادگستری بابل قرار گرفت زیرا بازپرس هنگام مراجعه به محل کار از درب ورودی ارباب رجوع وارد شده و پس از درخواست بازدید بدنی توسط سرباز، با این فرد برخورد فیزیکی داشت.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول