اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اتمام حجت امام جمعه بناب

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب درباره وضعیت نامناسب مزاری شهدای بناب با مسئولان این شهر اتمام حجت کرد.

اتمام حجت امام جمعه بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار داشت: دشمن با ترور شهید سلیمانی نتوانست آن سردار بزرگ را از بین ببرد، بلکه عظمت این شهید والامقام و تفکر ایشان بیش از گذشته در جهان مطرح شد.

وی سپس با تشریح خطبه 178 حضرت علی(ع) در نهج البلاغه خاطرنشان کرد: این خطبه های امیرالمؤمنین علی(ع) درس عبرت است و باید از آن به عنوان موعظه عبرت گرفته شود و دگرگونی های روزگار را برای ما بیان کند.

امام جمعه شهرستان بناب همچنین با تشریح گوشه هایی از تلاش های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در 40 سال گذشته یادآور شد: امروز نام و عظمت این شهید در کل دنیا می درخشد؛ از این رو بر مسئولان فرض است که از سیره و راه و روش این شهید والامقام درس بگیریم.

حجت الاسلام باقری بنابی اذعان کرد: مسئولان وارث خون های ریخته شده انسان های وارسته ای همچون شهیدان باکری، کاظمی، صیاد شیرازی، چمران، فخری زاده و سردار سلیمانی ها هستند؛ از این رو باید با الهام گرفتن از خون این عزیزان و دیگر شهدای گرانقدر تکانی بخوریم و برای خدمت به ملت کمر همت ببندیم.

وی در ادامه سخنان خود بر حل مشکل دیوارکشی و حصارکشی مزار شهدای این شهرستان تأکید کرد و از مسئولین شهرستان خواست این موضوع را به عنوان یک مصوبه شورای فرهنگ عمومی دانسته و در حل مشکلات مزار شهدای شهرستان تسریع کنند.

حجت الاسلام باقری بناب تصریح کرد: در این خصوص به مسئولان شهرستان اتمام حجت می کنم.

انتهای پیام/60004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول