اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خیز کرونا در شهرستان بناب/ انتقاد از وضعیت گلشن شهدای بناب

رئیس ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونای شهرستان بناب گفت: تعداد بستری های بیماری کرونا در شهرستان بناب بصورت نامحسوسی خیز برداشته است!

خیز کرونا در شهرستان بناب/ انتقاد از وضعیت گلشن شهدای بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب، با بیان اینکه آمار بستری های بیماری کرونا در بناب ظرف یک هفته گذشته از 14 نفر به 31 نفر افزایش یافته است، از خیز نامحسوس ویروس کرونا در شهرستان بناب خبرداد و اظهار داشت: با ادامه این روند آینده شهرستان بناب خوب پیش بینی نمی شود و جا دارد مردم همچنان شیوع ویروس کرونا در شهرستان را جدی تلقی کنند.

وی سپس با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، با بیان اینکه آرامش و اقتدار کشور به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهداست؛ اظهار کرد: رؤسای ادارات عملکرد و اقدامات مؤثر دولت برای کشور را در دهه فجر برای مردم بیان کنند.

فرماندار شهرستان بناب تصریح کرد: تمام ما به نظام، انقلاب و خون شهدا مدیون هستیم و باید در جهت خدمت، رشد و تعالی این انقلاب و نظام و کشور تلاش کنیم.

فتحی با تأکید بر اینکه برنامه های دهه مبارک فجر امسال باید با رعایت تمام مسائل و پروتکل های بهداشتی به طرز باشکوهی برگزار شود؛ اذعان کرد: بر اساس بازدید میدانی که از گلشن امام حسن(ع) و گلشن شهدای شهرستان داشتیم، وضعیت مناسبی را در این مکان معنوی مشاهده نکردم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تأکید کرد: بنا بر این انتظار می رود شهرداری هرچه سریع تر نسبت به حصارکشی این محل اقدام نماید تا بتوانیم دین کوچکی را به شهدای عزیز ادا کرده باشیم.

انتهای پیام/60004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول