اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ضرورت اجرای مصوبات شورای فرهنگی عمومی از سوی متولیان امر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان از سوی دستگاه های مختلف تأکید کرد.

ضرورت اجرای مصوبات شورای فرهنگی عمومی  از سوی متولیان امر

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حبیب صدقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب، با تشریح محورهای این نشست، از ارسال دستورالعمل های جدید برای تشکیل و راه اندازی جلسات شورای فرهنگ عمومی روستایی خبرداد و اظهار داشت: در این دستورالعمل برای پیگیری موضوعات فرهنگی در سطح روستاها 8 محور تعیین شده است که با هماهنگی فرماندار محترم قرار شده در سه محور در روستاهای شهرستان اقداماتی انجام شود.

وی با بیان اینکه در سایه نظام شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات بسیار بالایی در سطح روستاهای شهرستان بناب انجام شده است؛ گفت: قرار شد در محورهایی که در روستاهای شهرستان اقداماتی صورت می گیرد، بر روی این 3 محور برنامه ریزی شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب سپس با بیان اینکه برخی مصوبات جلسات قبلی شورای فرهنگ عمومی شهرستان به جهت شرایط کرونایی و یا تغییر مدیران عملیاتی نشده اند، بر انجام مطالعه بر روی فرهنگ کتابخوانی و انجام تحقیقات در قالب پایان نامه های دانشگاهی و همچین تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از سوی دستگاه های امر اقدامات لازم صورت گیرد و در جلسات آتی شورا نسبت به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته اهتمام نمایند.

گفتنی است، شهرستان 150 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

انتهای پیام/60004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول