اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فارس من| ایمن‌سازی جاده امین‌آباد به خشکبیجار پس از مناقصه

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به زمان اجرای عملیاتی جاده امین‌آباد به خشکبیجار گفت: این جاده یکی از پرترددترین جاده‌های گیلان بوده و پس از طی شدن مراحل مناقصه و مشخص شدن پیمانکار و انعقاد قرارداد پروژه‌ی فوق‌الذکر عملیاتی می‌شود.

فارس من| ایمن‌سازی جاده امین‌آباد به خشکبیجار پس از مناقصه

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه "فارس من" باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد‌.

"رفع ناامنی جاده امین‌آباد به خشکبیجار" ازجمله موضوعاتی بود که توسط مخاطبین در این سامانه به ثبت رسیده است.

مخاطب در این سوژه مطرح کرده"با توجه به اینکه جاده امین‌آباد خشک‌بیجار در ایام سال محلی برای عبور و مرور مسافران اقصی نقاط کشور برای حضور در سواحل است، نیازمند رسیدگی است تا خطر جانی برای مسافران در این ایام سال نداشته باشد. لطفاً پیگیری کنید."

در همین خصوص حجت‌الله عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه روکش آسفالت جاده امین‌آباد به خشکبیجار تأمین اعتبارشده است، اظهار کرد: رساند لکه‌گیری و روکش آسفالت محور فرعی امین‌آباد به خشکبیجار تأمین  اعتبارشده، در حال انجام فرایند مناقصه است‌.

وی با اشاره به زمان اجرای عملیاتی جاده امین‌آباد به خشکبیجار افزود: این جاده یکی از پرترددترین جاده‌های گیلان بوده و پس از مشخص شدن پیمانکار و انعقاد قرارداد پروژه‌ی فوق‌الذکر عملیاتی می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان تکمیل و ایمن‌سازی این جاده را از مربوط به راهداری دانست و بیان کرد: عملیات راهداری به‌طور مستمر در محور امین‌آباد به خشکبیجار توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان رشت انجام می‌شود لذا مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول