اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تولید مستند 26 قسمتی شهدای زنجانی

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید مستند 26 قسمتی شهدا، آغاز مستند سازی والدین شهدا و ایثارگران و تله فیلم شهید قربانی به عنوان برنامه‌های در دست اقدام مرکز خبر داد و گفت: مراحل تولید سریال تلویزیونی شهید دکتر مجید شهریاری بسرعت در لوکیشن های مختلف در حال انجام می باشد.

تولید مستند 26 قسمتی شهدای زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رئیس و تعدادی از مسؤولان سازمان بسیج رسانه استان با حضور در صداوسیمای مرکز زنجان، با مدیر کل مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند، در این دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و دهه مبارک فجر، با اشاره به توسعه و تنوع تشکل های بسیج در رده‌ها و اصناف مختلف در سال‌های اخیر، تخصصی‌تر شدن خدمات نهاد بسیج را در سطح جامعه نماد بالندگی این نهاد مقدس دانست و بر تداوم این مسیر تاکید کرد. 

سید محسن لطیفی با تاکید بر این موضوع که راهبرد بسیج رسانه باید ایجاد انسجام و تقویت هم‌افزایی بین اصحاب رسانه باشد، افزود: صدا و سیما به عنوان بزرگترین و تاثیر گذارترین رسانه، همواره با ارتباط و تعامل هرچه بیشتر از ظرفیت عظیم بسیج استفاده کرده است.

وی افزود: نیروهای جوان، خلاق و خوشفکر به عنوان سرمایه‌های انسانی ارزشمند در عصر ارتباطات نوین، در عرصه اطلاع رسانی توام با دقت و امانت نقش بسزایی در تقابل با تهاجم تمام عیار فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان دارند و باید سه محورکیفی سازی، برند‌سازی و ارزان سازی تولیدات که سرفصل مهم اقتضائات رسانه‌ای امروز است را رعایت کنند.

رئیس رسانه استانی بر تشکیل کارگروهی ویژه برای هماهنگی و هم افزایی بین رسانه‌های استان با محوریت بسیج رسانه تأکید کرد .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید مستند 26 قسمتی شهدا، آغاز مستند سازی والدین شهدا و ایثارگران و تله فیلم شهید قربانی به عنوان برنامه‌های در دست اقدام مرکز نام برد و اضافه کرد: مراحل تولید سریال تلویزیونی شهید دکتر مجید شهریاری بسرعت در لوکیشن های مختلف در حال انجام می باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان هم با اشاره به ارتباط خوب و موثر و تعامل سازنده صدا و سیما و بسیج رسانه استان گفت: این نهاد آماده همکاری هر چه بیشتر با صدا و سیما در حوزه خبر می‌باشد، چرا که رسانه ملی آئینه گفتمان نظام اسلامی و رسانه پیشرو در کشور است.

رضا جمالی افزود: با توجه به وضعیت امروز و هجمه بی‌سابقه غرب که تحت حمایت رژیم صهیونیستی و عیادی منطقه‌ای شان علیه نظام و انقلاب اسلامی صورت می دهند اهالی رسانه، جامعه هنری ونویسندگان استان مراتب آمادگی خود را برای تعامل بیش از پیش با رسانه ملی و استانی در تقابل با این هجمه‌ها اعلام می‌کنند.

وی از توجه به مستندسازی کلام و گفتار والدین شهدا بعنوان کاری ارزشمند یاد کرد و افزود: نباید از این امر مقدس غفلت شود .

انتهای پیام/2308/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول