اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مشکلات اقتصادی امروز نتیجه دل بستن به وعده پوچ غربی‌هاست

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امروز با وجود تمامی پیشرفت‌ها برخی مشکلات در جمهوری اسلامی به‌ویژه در حوزه اقتصاد دیده می‌شود که نتیجه دل بستن به وعده‌های پوچ غربی‌ها است.

مشکلات اقتصادی امروز نتیجه دل بستن به وعده پوچ غربی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری بعد از ظهر امروز در نهمین گردهمایی مدیران، معاونین و روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان در بابل، بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی توانست جنبش‌های مهمی را در جهان اسلام ایجاد کند و قطعا جمهوری اسلامی نقش موثری در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی خواهد داشت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب به‌ویژه شهدای فجر انقلاب اسلامی و با اشاره به برخی هجمه‌ها نسبت به جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر،  اظهار کرد: قیام بزرگ ملت بصیر و انقلابی ایرانی اسلامی در سال ۱۳۵۷ به رهبری معمار کبیر این انقلاب حضرت امام خمینی (ره) گام نخست در ایجاد تمدن نوین اسلامی بود و به برکت آن انقلاب بزرگ امروز بسیاری از جنبش‌های اسلامی در منطقه و جهان اسلام شکل گرفت.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای بسیار ارزشمند جمهوری اسلامی در ۴۲ سال عمر با برکت این انقلاب افزود: امام خمینی(ره) در شرایط بسیار پیچیده و حساس این انقلاب را پایه‌گذاری کرد و با الگو گرفتن از اصول و ارزش‌های اسلامی و فرهنگ عاشورا آن را به رخ جهانیان کشید.

شکریان با تاکید به نقش بسیار ممتاز مساجد و هیات مذهبی در شکل‌گیری این انقلاب ، تصریح کرد: همچون همه بحران‌ها و حتی در این شرایط شیوع ویروس منحوس کووید۱۹ مساجد توانستند در بسیاری از بحران‌های مختلف در کشور تاثیرگذار باشند و انتظار می.رود در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مساجد فعال باشند و اذان و مباحث مهم انقلاب از بلندگوهای آن تبیین شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به  برنامه‌ریزی‌های مختلف و برگزاری همه برنامه‌ها در سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ستاد عملیات حاج قاسم ،خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت های بی وقفه شهیدانی چون سلیمانی‌ها است و امروز به برکت خون این شهید سرافراز و والا مقام و هم‌رزمانش جمهوری اسلامی پرچم دار تمدن نوین اسلامی است.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، تاکید کرد: امروز با وجود تمامی پیشرفت‌ها و فناوری‌ها برخی مشکلات و معضلات در جمهوری اسلامی به‌ویژه در حوزه اقتصاد دیده می‌شود که نتیجه دل بستن به وعده‌های پوچ غربی‌ها است و تنها راه عبور از بحران‌ها و این معضلات توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب و اتکای به جوانان نخبه انقلابی، کار و اقدامات جهادی است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول