سیمان آبیک با چند هزار نیروی کار به مدار تولید بازگشت
استاندار البرز از رفع موانع کارخانه سیمان آبیک و بازگشت این واحد بزرگ تولیدی با چند هزار نیروی کار به مدار تولید خبر داد و گفت: این مجموعه که از نخستین کارخانههای سیمان به شمار میرود به مدار تولید بازگشت.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، ظهر امروز در بازدید از کارخانه سیمان آبیک، در جمع خبرنگاران، گفت: این واحد جزو اولین کارخانههای سیمان در کشور محسوب میشود. استاندار البرز افزود: کارخانه سیمان آبیک در یک ماه اخیر بدلیل مشکلاتی که در راستای تامین گاز و برق داشت، به مدت ۲ هفته تعطیل شد و کارکنان خود را به مرخصی اجباری فرستاد. شهبازی ادامه داد: در این مدت خط جایگزین در کارخانه برای اورهال خطوط دیگر مورد استفاده قرار می گرفت. این مقام مسؤول یادآور شد: جای خرسندی دارد که با همت متخصصان داخلی این مجموعه میتواند روزانه بیش از ۱۶ هزار تن سیمان تولید شود. استاندار البرز اضافه کرد: طی هماهنگیهای صورت گرفته در دو هفته اخیر مشکلات برق و گاز مجموعه رفع شد و جمعه گذشته کارخانه دوباره راه اندازی شد و اکنون روزانه ۸ هزار تن سیمان تولید میشود. به گفته استانداری البرز، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نظرآباد و مدیرعامل کارخانه در این راستا همراهی و تلاش خوبی داشتند که جای قدردانی دارد. شهبازی افزود: خوشحالی کارکنان این مجموعه برای راه اندازی مجدد بسیار انرژی بخش است از این رو همواره با اتحاد و انسجام و یکپارچگی با مجموعه مسؤولان استان از جمله در قوای مقننه و قضاییه نسبت به حل مشکلات و موانع تولید اقدام میکنیم. انتهای پیام/ج/ی
14:18 - 5 بهمن 1399