سیمان آبیک با چند هزار نیروی کار به مدار تولید بازگشت

استاندار البرز از رفع موانع کارخانه سیمان آبیک و بازگشت این واحد بزرگ تولیدی با چند هزار نیروی کار به مدار تولید خبر داد و گفت: این مجموعه که از نخستین کارخانه‌های سیمان به شمار می‎‌‌رود به مدار تولید بازگشت.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، ظهر امروز در بازدید از کارخانه سیمان آبیک، در جمع خبرنگاران، گفت: این واحد جزو اولین کارخانه‌های سیمان در کشور محسوب می‌شود. استاندار البرز افزود: کارخانه سیمان آبیک در یک ماه اخیر بدلیل مشکلاتی که در راستای تامین گاز و برق داشت، به مدت ۲ هفته تعطیل شد و کارکنان خود را به مرخصی اجباری فرستاد. شهبازی ادامه داد: در این مدت خط جایگزین در کارخانه برای اورهال خطوط دیگر مورد استفاده قرار می گرفت. این مقام مسؤول یادآور شد: جای خرسندی دارد که با همت متخصصان داخلی این مجموعه می‌تواند روزانه بیش از ۱۶ هزار تن سیمان تولید شود. استاندار البرز اضافه کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته در دو هفته اخیر مشکلات برق و گاز مجموعه رفع شد و جمعه گذشته کارخانه دوباره راه اندازی شد و اکنون روزانه ۸ هزار تن سیمان تولید می‌شود. به گفته استانداری البرز، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نظرآباد و مدیرعامل کارخانه در این راستا همراهی و تلاش خوبی داشتند که جای قدردانی دارد. شهبازی افزود: خوشحالی کارکنان این مجموعه برای راه اندازی مجدد بسیار انرژی بخش است از این رو همواره با اتحاد و انسجام و یکپارچگی با مجموعه مسؤولان استان از جمله در قوای مقننه و قضاییه نسبت به حل مشکلات و موانع تولید اقدام می‌کنیم. انتهای پیام/ج/ی
سیمان آبیک
14:18 - 5 بهمن 1399

3 بازنشر
29 بازدید



1 پاسخ